کد خبر : 72051 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد - 10:36
آغاز سی و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای ارتباطات و فن آوری سی و ششمین دوره مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های مخابراتی عصر روز یکشنبه ۲۹ مرداد درمحل زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلو برگزارشد.

سی و ششمین دوره مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های مخابراتی عصر روز یکشنبه ۲۹ مرداد درمحل زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلو برگزارشد.

به گزارش آفتاب صبح، دراین مراسم که با حضور خانوادهای معظم شهدا ، مسئولین ، پرسنل و ورزشکاران این وزارتخانه مراسم افتتاحیه سی ششمین دوره این رقابت ها با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و سپس خیر مقدم توسط حمید عباسی مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه پیام و ارائه گزارش در خصوص فرآیند ورزشی درآینده نزدیک پرداخت وی از استاندارد سازی اماکن ورزشی از جمله زمین های تنیس خاکی، سخره نوردی اشاره کرد ودر ادامه افزود پس از این دوره از مسابقات در استاندارد سازی زمین چمن اینارو ورفع یک ونیم متر ان با زمین قانونی اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم مسابقات رسمی را دراین زمین فوتبال برگزار کنیم.

عباسی در پایان از طرح ایجاد توسعه اماکن ورزشی وتفریحی جدید برای رفاه حال بیشتر پرسنل وزارت ارتباطات در سطح استان تهران ودیگر استانها خبر داد.
در ادامه مراسم افتتاحیه از خانواده معظم شهدا مرتضی سپهری و محسن محسنی فاضل تجلیل و قدردانی بعمل آمد. و سپس دوتیم همراه اول و سازمان تنظیم و مقررات بازی افتتاحیه را آغاز کردند.
این دیدار با قضاوت مجید کرمی، ناصر شاهی،میلاد رحیمی و محسن فاضل انجام ودر پایان نیز تیم همراه اول با نتیجه ۳بر۲ پیروزی دست یافت.

قابل ذکر است این رقابت ها با حضور ۸تیم به مدت یک ماه به میزبانی موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام برگزار خواهدشد.