کد خبر : 84408 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي - 12:31
بررسی آثار غلامحسین ساعدی در بهاران کارگاه بررسی وضعیت دیالوگ و جغرافیای زبان در آثار غلامحسین ساعدی به زودی در موسسه بهاران برگزار می شود.

به گزارش آفتاب صبح به نقل از روابط عمومی موسسه بهاران، این کارگاه یکی از کارگاه هفت دوره ای بررسی آثار نمایشنامه نویسان شاخص ایرانی است که با همکاری موسسه بهاران و روزبه حسینی برگزار می شود. این کارگاه‌ها در هفت دوره درباره‌ی هفت نمایشنامه‌نویسِ برجسته در دهه‌ی چهل و پنجاه شمسی برگزار خواهد شد که دورۀ اول به چهار اثر از غلامحسین ساعدی اختصاص دارد: ماه عسل، بهترین‌ بابای  دنیا، آی باکلاه آی بی کلاه، دعوت.

جلسه پایانی هر دوره با همراهی و حضورِ مهمانی ویژه برگزار خواهد شد. این مهمان، یا گاه حتی مهمانان، از پژوهشگران و هنرمندانی خواهند بود که یا از همکاران مستقیم آن نمایشنامه‌نویسِ موردِ نظر بوده یا حوزه‌ی مطالعاتِ متنی و فرامتنیِ ایشان زندگی و آثارِ آن نمایشنامه‌نویس است. مهمانِ جلسه‌ی پایانی دوره مربوط به غلامحسین ساعدی، اکتای براهِنی است.

این کارگاه از 19 بهمن ماه روزهای پنج شنبه از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر در محل موسسه بهاران به نشانیِ تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان نوربخش، پلاک21 برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با موسسه بهاران تماس حاصل کنند و یا به سایت www.baharanschool.com  مراجعه فرمایید.