کد خبر : 95074 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند - 13:05
برای پنجمین سال متوالی اعطای تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک آینده بانک آینده، بر اساس شاخص¬های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک آینده: تندیس مزبور طی مراسمی در روز دوشنبه 30 بهمن ماه سال¬جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.
   شایان ذکر است؛ کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان بوده و صِرفاً با مدیریت و پایش مؤثر مبانی راهبردی در گستره علوم مالی و انجام اقدامات مؤثر و به موقع دست یافتنی است.
   گفتنی است؛ اعطای جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت¬ها و سازمان¬های شرکت کننده شده است. این جایزه، با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه-ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت¬ها و بنگاه¬ها، تشویق و ترغیب شرکت¬ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه¬ای شرکت¬ها و سازمان¬های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت¬ها و سازمان¬های برتر در حوزه¬های مالی و اقتصادی اعطاء شده و مراسم آن سالانه، برگزار می¬شود.