• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105195 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - 13:19
اولین جشنواره سرمایه انسانی با حضور مدیرعامل هلدینگ میدکو برگزار شد

اولین جشنواره سرمایه انسانی با حضور مدیرعامل هلدینگ میدکو برگزار شد

این جشنواره باشعار"کارکنان سرمایه اصلی میدکو هستند"روز سه شنبه 15 اسفندماه 1396 با حضور بیش از 100 نفردر هتل پارس کرمان برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی میدکو: در این جشنواره آقای دکتر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو، مدیران ستادی، مدیران عامل و سرمایه انسانی شرکتهای زیرمجموعه و تعدادی دیگر از مدیران و همکاران شرکتهای زیرمجموعه حضور داشتند.

آقای مهندس امین مدیر سرمایه انسانی و ارزیابی عملکرد مدیران میدکو گزارشی اقدامات انجام شده در خصوص سرمایه های انسانی میدکو ارائه نمودند.

آقای دکتر اکرام جعفری مشاور مدیرعامل میدکو سخنرانی خود را با موضوع سرمایه های انسانی در هلدینگ میدکو و جایگاه شغل و سرمایه های انسانی در دنیا ارائه فرمودند.

آقایان مهندس دادبه، قاسمی، حجازی فر و طلابیگی مدیران محترم سرمایه انسانی شرکتهای فولاد زرند، فولاد سیرجان،فولاد بوتیا و بابک مس ایرانیان نیز در این مراسم گزارشی در خصوص وضعیت موجود و ترسیم خط مشی سرمایه های انسانی در آینده برای حضار ارائه فرمودند.

در پایان آقای دکتر پورمند به عنوان سخنران ویژه در جایگاه قرار گرفته و ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسمی به ضرورت و اهمیت جایگاه ویژه سرمایه انسانی در هلدینگ میدکو تاکید فرمودند.

ایشان در بخشی از سخنرانی خود فرمودند: یکی از مواردی که امروزه از اهمیت ویژه ای در میدکو برخوردار است انجام امور مسوولیت های اجتماعی است که هماهنگی و همکاری واحدهای سرمایه انسانی، امور اداری و پشتیبانی، روابط عمومی و امور بین الملل و HSEC جهت انجام هر چه بهتر این امور را می طلبد.

ایشان شعار مسئولیت اجتماعی میدکو را "مسئولیت اجتماعی میدکو از روستاها با توجه ویژه به جوانان و بکار گیری تجربه آغاز می شود " عنوان نمودند .

در پایان این مراسم از شرکتهای برتر در 5 محور در حوزه سرمایه انسانی (ارزش یابی عملکرد کارکنان و مدیران، سنجش اثربخشی آموزش، جذب، سنجش رضایتمندی ذینفعان و اجرای آیین نامه ها و دستور العمل های حوزه سرمایه انسانی) با اهدای لوح تقدیر و تندیس این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

دیدگاه‌های دیگران

پ
پوریا |
مخالف 0 - 0 موافق
سلام خسته نباشید من پوریا دولتی ام الان ۳سال نیم تو شرکت پیمانکاری لیان صنعت پویا کارکردم اما رسمی نشدم تقاضا دارم ک منو جذب کنید متاهل هستم

ارسال دیدگاه شما