• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105204 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - 18:44
توليد كاتد مس به روش تانک بايوليچينگ توسط هلدینگ میدکو
برای اولین بار در دنیا و با همکاری بانک پاسارگاد

توليد كاتد مس به روش تانک بايوليچينگ توسط هلدینگ میدکو

روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1396 اولين كاتد مس به روش تانک بايو ليچينگ ( استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شركت بابك مس ايرانيان با حضور دکتر پورمند، مديرعامل هلدینگ میدکو و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه توليد شد.

در این مراسم دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو در تماس تلفنی اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی نه تنها برای میدکو بلکه برای کشور ایران است ، ایران تنها کشوری است که توانست با درایت، شجاعت، مدیریت و تلاش مجدانه مدیران متخصص  میدکو  برای اولین بار در دنیا به این مهم دست پیدا کند.

سپس دکتر پورمند گفت: امروز روزی تاریخی برای صنعت مس در دنیا است. این مهم امری است شجاعانه از طرف فرزندان این انقلاب و هدیه ای است به ملت بزرگ ایران و در رأس آنها جناب آقای دکتر قاسمی و گروه مالی پاسارگاد که همواره با حمایت های بی دریغ  ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند.

از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ میتوان به حذف کوره های ذوب و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی  و همچنین صرفه جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست  مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه شما