• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105368 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۲/۱ - 14:53
برگزاری المپیاد ورزشی
به همت و تلاش موسسه فرهنگی،ورزشی و رفاهی پیام، المپیاد ورزشی

برگزاری المپیاد ورزشی"جام ارتباطات "در مشهد مقدس

جام ارتباطات، یادبود مهندس مهدی محتشمی اردیبهشت ماه امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

جام ارتباطات، یادبود مهندس مهدی محتشمی اردیبهشت ماه امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

به گزارش آفتاب صبح، این دوره از مسابقات با شرکت 11 تیم از ورزشکاران وزارت ارتباطات، سازمانها و شرکتهای تابعه و تعداد 436 ورزشکار به تفکیک 234 ورزشکار مرد و 182 تن از بانوان برپا میگردد, که این تعداد نسبت به دوره قبل ده درصد افزایش داشته است.
ابتدا چهارمین دوره المپیاد ویژه بانوان از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه با پیام وزیر محترم ارتباطات آغاز گردیده و ورزشکاران زن در رشته های آمادگی جسمانی ،بدمینتون, تنیس روی میز، دارت و تیراندازی  به مبارزه می پردازند.
سپس پنجمین دوره المپیاد آقایان از تاریخ شانزدهم لغایت بیست ویکم اردیبهشت ماه در رشته های آمادگی جسمانی, والیبال, بدمینتون و دارت انجام می شود.

حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام عنوان کرد: جهت برگزاری مسابقات مکانهای مختلفی پیشنهاد گردید که در نهایت به درخواست مسوولان برگزاری شهر مقدس مشهد انتخاب گردید تا ورزشکاران در کنار رقابتها از ظرفیتهای معنوی این شهر بهره مند گردند.

هدف از برگزاری این المپیاد ،ایجاد انگیزه در میان کارکنان وزارت ارتباطات و سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی بوده و ورزشکاران با تاکید بر روحیات پهلوانی در راستای قهرمانی در مسابقات حضور می یابند. همچنین با توجه به شعار مهم سال از سوی مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی ،تمام ورزشکاران و همراهان تیمها ترجیحا از البسه ها و تولیدات داخلی استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه شما