• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105992 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۳/۲۸ - 14:34
بعضي از جاسوسان دشمنان در نهادها در زندان هستند

بعضي از جاسوسان دشمنان در نهادها در زندان هستند

مسئله حفظ وحدت داخلي از اول انقلاب موضوعي تأكيد‌شده از سوی حضرت امام خميني (ره) و بعد از ايشان تأكيد‌شده از سوی مقام معظم رهبري بوده است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، بر شناسايي عوامل نفوذي که در نهادهاي انقلابي، با نقاب انقلابي‌گري عملا فرمايش‌های رهبري را بي‌اثر مي‌کنند، تأكيد کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام مجيد انصاري با اشاره به فرمايش‌های مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت حفظ وحدت ميان مردم و مسئولان، اظهار کرد: مسئله حفظ وحدت داخلي از اول انقلاب موضوعي تأكيد‌شده از سوی حضرت امام خميني (ره) و بعد از ايشان تأكيد‌شده از سوی مقام معظم رهبري بوده است.

او ادامه داد: هر عقل سليمي بر ضرورت قطعي اين مسئله تأكيد مي‌کند و اذعان دارد که بايد وحدت در جامعه حفظ شود؛ به‌ویژه در شرايط کنوني که کشور از جهات مختلف داراي مشکلاتي است و دشمنان ما طمع کرده‌اند و به دنبال اختلاف‌افکني در صفوف مردم و مسئولان هستند.

انصاري ادامه داد: هيچ شکي در ضرورت حفظ وحدت به‌عنوان يک موضوع حياتي نيست؛ اما در کمال تأسف همواره جريان مدعي انقلابي‌گري و حمايت و پشتيباني از ولايت فقيه در عمل سعي کرده است تا اين توصيه مهم را ناديده بگيرد. اين جريان با شيوه‌هاي مختلف به دنبال ايجاد تفرقه ميان جريان‌هاي مختلف سياسي بوده است؛ حتي اقداماتي در راستاي تفرقه‌افکني ميان مسئولان مختلف و نهادها داشته است.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به مديحه‌سرايي‌هايي که در دو سال اخير در نماز عيد فطر صورت گرفت است، گفت: اين مسئله، عيد فطر را که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است، به‌ نوعي همايش جناحي و حزبي تبديل مي‌کند. اين تفرقه‌افکني فراتر از يک شعرخواني است. اگر در يک سال گذشته به مجموعه تيترهاي خبري و تحليل‌هاي سياسي چند خبرگزاري و سايت معروف و شناخته‌شده نگاه کنيد، تفاوت چنداني با تيترهاي رسانه‌هاي ضد انقلاب و منافقين و اسرائيلي‌ها نداشته و ندارد.

انصاري گفت: در این شرايط حساس مدام اسرائيلي‌ها، آمريکايي‌ها و منافقين عليه ايران هستند و از ابتداي دولت يازدهم تا امروز سعي کرده‌اند تا دولت را تضعيف کنند، ميان مردم نااميدي ايجاد کنند و سعي کرده‌اند به بيت رفيع حضرت امام (ره) توهين و آنها را تخريب کنند. در دو مصاحبه‌اي که يکي از همين خبرگزاري‌ها که از بيت‌المال تأمين مي‌شوند، انجام داده، شاهد بوديم عليه مؤسسه نشر آثار امام و مرقد امام مطالبي مطلب منتشر کردند.

اين فعال سياسي با بيان اينکه چنين اقداماتي را نشانه نفوذ عناصر دشمن در اين نهادها و رسانه‌ها مي‌دانم، ادامه داد: خيلي خوش‌باوري خواهد بود که فکر کنيم اين مدل تخريب‌ها ناشي از کج‌‌سليقگي سياسي است. نشانه‌هاي ديگر نفوذ سرويس‌هاي جاسوسي دشمنان را در نهادها در چند سال گذشته ديديم که بعضا فاجعه‌آميز هم بوده و بعضي از آنها هم در زندان هستند.

او ادامه داد: من فکر مي‌کنم ضمن تأكيد و توصيه به مردم براي مراقبت از اين نفوذها، دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي ما و همچنين نيروهاي مسلح بايد دقت مضاعفي براي شناسايي عوامل نفوذي که در اين نهادها و با نقاب انقلابي‌گري عملا فرمايش‌های مقام معظم رهبري را بي‌اثر مي‌کنند، انجام دهند. چنين افرادي پيشتاز تخريب سخنان رهبري هستند و اثرات منفي در جامعه مي‌گذارند.

ارسال دیدگاه شما