• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106128 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۴/۳ - 13:19
 سفر وزیر ارتباطات و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان کرمان

سفر وزیر ارتباطات و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان کرمان

مهندس جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، امروز شنبه دوم تیرماه ۱۳۹۷ به‌منظور بررسی میدانی شرایط ارتباطات در مناطق زلزله‌زده استان کرمان و افتتاح پروژه‌های مخابراتی عازم این استان شدند.


 

 

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام شد در این سفر با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد تومانی دولت اکثر مشکلات ارتباطی مناطق زلزله زده  استان کرمان  رفع شده و پیگیری‌های لازم برای رفع کامل مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله در حال انجام است.

این سفر، طبق قول وزیر ارتباطات به مردم استان کرمان به‌منظور حل مشکلات ارتباطی مناطق زلزله زده تا ۲۹ خرداد ۹۷ انجام می‌شود، به نحوی که طبق گفته وزیر ارتباطات، زیرساخت ۹۰ برج مخابراتی در استان به اتمام رسیده و تکمیل زیرساخت شبکه نیز با همکاری مناسب مسئولان استانی در حال اجرا می‌باشد.

در این سفر، پس از بازدید و افتتاح پروژه‌ها و بررسی میدانی وضعیت میدانی منطقه، گزارشی از رفع اختلالات ناشی از زلزله سال گذشته کرمان ارائه خواهد شد تا در نهایت خدمات ارتباطی و مخابراتی ارائه‌شده به مردم استان کرمان مطلوب‌تر از گذشته باشد.

 

 

ارسال دیدگاه شما