• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106306 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۶/۲۱ - 15:26
 انتصاب مدیر بازرسی بیمه‌کوثر

انتصاب مدیر بازرسی بیمه‌کوثر

طی حکمی ازسوی مدیرعامل بیمه‌کوثر، مدیر بازرسی شرکت منصوب شد.

طی حکمی ازسوی مدیرعامل بیمه‌کوثر، مدیر بازرسی شرکت منصوب شد.

به‌گزارش آفتاب صبح و به نقل از  روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ علی صنعتگر با 29سال سابقه فعالیت در حوزه بازرسی و حراست شرکت‌های دولتی و خصوصی و بانک‌ها به‌عنوان مدیر بازرسی شرکت معرفی شد.

مدیر بازرسی شرکت درخصوص برنامه‌های این مدیریت گفت: تهیه و تنظیم برنامه بازرسی مستمر دوره‌ای و موردی از سرپرستی‌ها، شعب و نمایندگی‌های تحت‌پوشش، تجزیه و تحلیل عملکرد کلی مدیران و کارکنان ستاد و سرپرستی‌ها و نمایندگان و نیز نحوه عملکرد آن‌ها با مشتریان و بررسی و ارایه راهکارهای پیشنهادی به واحدهای تابعه برای اصلاح نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت ازجمله برنامه‌های این مدیریت است.

انتصاب مدیر بازرسی بیمه‌کوثر

علی صنعتگر پیشگیری از تخلفات و جلوگیری از نارضایتی را یکی از برنامه‌های اصلی این مدیریت دانست و خاطرنشان‌کرد: پیشگیری از تخلف کارکنان و ریشه‌یابی عوامل نارضایتی کارکنان و مشتریان، سندسازی در دریافت و پرداخت خسارت و همچنین کشف تخلفات و برخورد قاطع با افراد خاطی را از دیگر برنامه‌های این مدیریت است.

وی افزود: امید است با همکاری مدیریت‌های اداری و پشتیبانی و آموزش در زمینه شایسته‌سالاری و انتصاب و جذب نیروهای کلیدی بتوانیم گام‌های موثری را برای ارتقای شرکت برداریم.

ارسال دیدگاه شما