• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106421 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۷/۲۵ - 13:55
 عملکرد موفق شش‌ماهه اول بیمه‌‌کوثر

عملکرد موفق شش‌ماهه اول بیمه‌‌کوثر

شرکت بیمه‌‌‌کوثر توانست در شش‌‌ماهه اول سال97 در حوزه‌‌های مختلف کاری خود، موفقیت‌‌های شایانی را کسب کند.

شرکت بیمه‌‌‌کوثر توانست در شش‌‌ماهه اول سال97 در حوزه‌‌های مختلف کاری خود، موفقیت‌‌های شایانی را کسب کند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‍‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر؛ این شرکت در شش ماهه اول سال97 توانست با کسب سود حدود 77میلیارد تومانی در حوزه سرمایه‌گذاری‌های بورسی، حدود 96درصد از برنامه کل سال خود را محقق کند که مبلغ یادشده بیش از کل سود دو سال گذشته شرکت از این محل است.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه در مدت یاد شده، شرکت 364میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذران پرداخت کرده است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت پرداختی، سهم رشته‌های شخص‌ثالث و سرنشین 50درصد، درمان 19درصد و بیمه‌های زندگی 16درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت 43درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10واحد کاهش داشته است.

وی گفت: حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه‌کوثر در شش‌ماهه اول سال97 با 43درصد رشد نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته و تغییر مناسب در ترکیب پرتفو، به رقم فروش بیش از 850میلیارد تومان (معادل 60درصد از کل برنامه صدور سال97) رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت خاطرنشان‌کرد: به‎‌منظور اجرای سیاست‌های شرکت در سال97 با رویکرد سودآوری و اصلاح ترکیب پرتفو، در این مدت سهم رشته ثالث و سرنشین 33درصد، سهم بیمه‌های زندگی 24درصد و سهم رشته درمان 19درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی شرکت را تشکیل داده‌اند.

ابوالفضل آقادادی افزود: با تاکید بر برنامه‌محوری در همه سطوح شرکت و برگزاری همایش‌ها و جلسه‌های مرتبط به‌منظور پیگیری و رصد اهداف و برنامه‌ها، در شش ماه سال‌جاری شاهد رشد حق‌بیمه تولیدی در رشته‌های آتش‌سوزی، باربری، حوادث و مهندسی و خاص به‌ترتیب با 206، 197، 196 و 117 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این مهم حاصل تلاش و مشارکت همه حوزه‌های ستادی و استانی شبکه فروش بوده است.

وی نیروی انسانی جوان، متخصص و متعهد همراه با ابزارها و زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات و حرکت طبق نقشه راهبردی شرکت را از ارکان این دستاوردها برشمرد و اظهارکرد: شرکت سعی می‌کند با تمرکز بر اهداف و راهبردهای تعیین شده، با قوت به سمت چشم انداز خود که برترین بیمه‌گر خصوصی در ارائه خدمات و یکی از سه شرکت برتر صنعت از لحاظ سودآوری باشد، حرکت کند.

ارسال دیدگاه شما