• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116618 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - 09:57
حضور پولادمردان ذوب آهن اصفهان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حضور پولادمردان ذوب آهن اصفهان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تلاشگران ذوب آهن اصفهان همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این مراسم با شکوه در شهرهای مختلف استان، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شور و هیجانی خاصی داشت ، تلاشگران ذوب آهن اصفهان همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این مراسم با شکوه در شهرهای مختلف استان، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. به همین مناسبت جمعي از مسئولين و كاركنان ذوب آهن اصفهان در حالي كه لباس هاي كارگري بر تن داشتند، بعنوان طلايه داران خط اول جبهه صنعت با حضور مؤثر خود در آيين سالگرد جشن انقلاب اسلامي در مقابل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن واقع در خیابان شمس آبادی اصفهان گرد هم آمدند و به خیل عظیم امت حزب ا... و ولایت مدار پیوستند و در طول مسیر تا میدان امام، با شعارهای مختلف، ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی و محکومیت جنایات آنها، آمادگي خود را براي هر گونه جانفشاني برای اسلام و دستاوردهاي انقلاب اسلامي هستند و همچنین با مشت های گره کرده اعلام کردند دست از تلاش و همت براي استقلال و سربلندي ميهن اسلاميان و پاسداري از خون شهدا بر نخواهند داشت .

شايان ذكر است روابط عمومي ذوب آهن و بيمارستان شهيد مطهري ذوب آهن اصفهان همچون سال هاي گذشته با برپايي  غرفه اي در ميدان امام خميني (ره) ، محصولات فرهنگي خود را پيرامون جشن انقلاب اسلامي به بازديد كنندگان در مراسم عرضه نمودند.

در حاشيه اين راهپيمايي با شکوه با تعدادی از شركت كنندگان گفتگويي داشتیم كه در ادامه مي خوانيد:

مهندس رسول بخشنده مدیر مهندسی نت راه و ساختمان : مردم با حضور پر رنگ خود در این روز نشان دادن که همچنان پای انقلاب و خون شهدا هستند و ما هميشه پشتيبان ولايت فقيه هستيم و استكبار جهاني بداند ما تا آخر پاي انقلابمان ايستاده ايم . و حضور پر رنگ همکاران ذوب آهنی همانند مردم شهید پرور نشان غیرت این تلاشگران است . وی افزود : علی رغم مشکلات اقتصادی ، مردم غیور و همیشه در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند .

ناصر هاشمی جوزدانی شاغل در مدیریت ماشین آلات و خودروهای سنگین : ما با راهپيمايي در روز 22 بهمن هر سال ادامه دهنده راه شهدا و پشتيباني از انقلاب اسلامي هستيم . اين مردم با حضور گسترده و تماشایی نشان دادند كه تا آخر پاي نظام و آرمان هاي انقلاب ايستاده اند . و مسئولین نیز باید به فکر کارگران باشند تا از نظر معیشتی دچار مشکل نشوند زیرا کارگران خط اول جبهه صنعت هستند .

سید نصر ا... موسوی شاغل در مدیریت ماشین آلات و خودروهای سنگین : اين راهپيمايي و حضور گسترده مردم نشان داد كه مردم انقلاب ونظامشان را دوست دارند و این امر نشانگر وحدت مردم ايران است وی افزود :  یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی به جهانيان مخصوصا آمريكا و اسرائيل نشان مي دهيم كه ما گوش به فرمان رهبر و وفادار به انقلابمان تا آخر ايستاده ايم .

عارفه باقری فرزند شهید عبدالعلی باقری شاغل در مدیریت سازماندهی و روش ها : انقلاب موهبتي بود كه خداوند به ملت ايران اعطاء كرد . امروز هم نوا و هم قدم با دیگر هموطنان خود در جای‌جای میهن اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شركت مي كنيم تا مشت محكمي بر دهان ياوه گويان بزنيم . چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان از احیا نسل جدید در پرتو ارزش های اسلامی است .وی افزود : هر سال در روز 22 بهمن در راهپيمايي  انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام مي كنيم و پاسدار خون شهدا و انقلابمان تا ابد هستيم  و اين عظمت وقدرت ايران اسلامي است.

 

 

ارسال دیدگاه شما