• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116824 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۳/۱۳ - 15:51
سامان‌دادن به اوضاع مسکن افراد آسیب دیده قبل از فصل سرما
تلاش بنیاد مسکن در موضوع واحد‌های خسارت دیده استان آغاز شده است

سامان‌دادن به اوضاع مسکن افراد آسیب دیده قبل از فصل سرما

عملیات پی‌کنی و اجرای فنداسیون واحدهای خسارت دیده از سیل و بارندگی در تمامی نقاط شروع شد.

 

در پی بارندگی های فروردین ماه 1398 در استان همدان و ایجاد سیل و آبگرفتگی در شهرها و روستاهای استان که خساراتی را برای مردم به همراه داشت، بنیاد مسکن استان همدان از همان روزهای اول در استان و کلیه شهرستان‌ها به صورت آماده باش در آمد و اکیپ‌های ارزیابی پس از پایان بارندگی کار ارزیابی منازل را در شهرها و روستاها آغاز کرد و با حرکتی جهادی و شبانه‌روزی ظرف مدت 10 روز کار ارزیابی را به اتمام رساندند.

لازم به ذکر است پرسنل تلاشگر بنیاد مسکن پس از تشکیل ستادهای بازسازی در 9 شهرستان کار تشکیل پرونده را آغاز کردند و از 16 هزارو 757 واحد خسارت دیده در استان تا کنون بالغ بر 5500 پرونده در بخش واحدهای احداثی شهری و روستایی و واحدهای تعمیری شهری و روستایی در استان همدان تکمیل و بخشی از آن جهت طی مراحل اداری به بانک‌های عامل ارسال شده است .

همچنین در پی اقدامات صورت گرفته کار اجرایی در شهرستان‌ها عملیاتی شد و امروز می‌توان گفت به لطف خداوند و تلاش همکاران در بنیاد مسکن و نیز همکاری خوب مردم شریف استان عملیات پی‌کنی و اجرای فنداسیون واحد‌های خسارت دیده در تمامی شهرستان‌های استان شروع شده است که این مهم می‌تواند با برنامه‌ریزی صورت گرفته قبل از شروع فصل سرما مشکل مسکن افراد آسیب دیده را انشاا... برطرف کند.

ارسال دیدگاه شما