• ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور
  • اِلأَحَّد ١٥ محرم ١٤٤١
  • Sunday 15 Sep 2019
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت نشر حکمت کلمه
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116937 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۵/۲ - 18:10
 استانداردسازی کلیه امور مربوط به مراکز 2020
مهندس صدری خبر داد:

استانداردسازی کلیه امور مربوط به مراکز 2020

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز 2020، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل می شود.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز 2020، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی به عنوان کارانه پرداخت می شود.

وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخص های مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت وساعتی تمایل به اشتغال دارند شامل گروه هایی مانند دانشجویان ، سربازان و... امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز 2020، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه ریزی شده است؛ به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قوی تر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

وی همچنین افزود: توجه به سرمایه انسانی وبه خصوص کارکنانی که در نزدیک ترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آن ها قراردارند، از مهمترین اولویت های مجموعه مخابرات ایران است.

مهندس صدری اضافه کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی وپرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغه های کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما