• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 23 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 116947 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۵/۷ - 17:11
     ارائه کارت اعتباري تا سقف 500 ميليون ريال در طرح

ارائه کارت اعتباري تا سقف 500 ميليون ريال در طرح "صبا" بانک اقتصادنوين

بانک اقتصادنوين با هدف پاسخ‌گويي مناسب به نيازهاي مصرفي مشتريان و کمک به بهبود شرايط اقتصادي خانوارها و فعالان اقتصادي، کارت اعتباري "صبا" را معرفي کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در پي استقبال قابل ‌توجه مشتريان از طرح‌هاي تسهيلاتي صباي يک و دو، بسته شماره سه اين طرح با معرفي "کارت اعتباري صبا" رونمايي شد.
در بسته شماره سه (صبا 3) مشتريان حقيقي و حقوقي بانک اقتصادنوين، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادي مي‌توانند بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي قرض‌الحسنه و کوتاه‌مدت خود؛ تا سقف 500 ميليون ريال از تسهيلات "کارت اعتباري صبا" بهره‌مند شوند.
متقاضيان دريافت تسهيلات کمک‌ هزينه خريد خودرو، تعمير مسکن، خريد ابزار کار، لوازم ‌يدکي و ...، پزشکان و داروسازان (براي تجهيز مطب)، صاحبان اصناف و کسب‌ و کارهاي کوچک، کسبه، پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي متصل به سپرده‌هاي بانک اقتصادنوين و به‌طور کلي اشخاصي که ميزان نقدينگي مورد نيازشان بيش از ميزان پس‌اندازشان است مي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند. علاوه بر اين، شرکت‌ها و موسسات براي اعطاي تسهيلات به کارمندان خود مي‌توانند از شرايط طرح تسهيلاتي "صبا 3" استفاده کنند.
در اين طرح امکان پرداخت تسهيلات تا سقف 500 ميليون ريال در قالب کارت اعتباري و بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري مشتريان در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، فراهم شده است.
گفتني است مدت ‌زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه شما