• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127048 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۸/۲۹ - 13:23
وزیر نیرو: آب و برق گران نمی‌شود؛ مردم نگران نباشند/وزیر نفت یک روز قبل از گرانی بنزین: دولت برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد!

وزیر نیرو: آب و برق گران نمی‌شود؛ مردم نگران نباشند/وزیر نفت یک روز قبل از گرانی بنزین: دولت برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد!

اظهارات وزیر نیرو در حالی است که زنگنه وزیر نفت تا یک روز قبل از اعلام تصمیمی دولت برای گرانی بنزین و رساندن آن به نرخ 3 هزار تومان در هر لیتر، تاکید داشت که دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد. حال آیا گرانی آب و برق هم در راه است؟

وزیر نیرو گفت: پس از افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان قیمت آب و برق گران تا پایان سال گران نخواهد شد.

به گزارش آفتاب صبح به نقل از خانه ملت، «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، با بیان اینکه آب و برق تا پایان سال گران نخواهد شد، گفت: وزارت نیرو تابع مقررات و قوانین است به همین دلیل پس از تغییر قیمت بنزین به هیچ عنوان قیمت آب و برق تا پایان سال گران نخواهد شد لذا مردم نگران این موضوع نباشند.

اردکانیان با بیان اینکه آب و برق فقط ۷ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری گران شد، افزود: دولت قصد افزایش قیمت آب و برق را در سراسر کشور ندارد.

 

اظهارات وزیر نیرو در حالی است که زنگنه وزیر نفت تا یک روز قبل از اعلام تصمیم دولت برای گرانی بنزین و رساندن آن به نرخ 3 هزار تومان در هر لیتر، تاکید داشت که دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد. حال آیا گرانی آب و برق هم در راه است؟

ارسال دیدگاه شما