• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127088 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۰/۳ - 10:54
بازدید مدیران و مسولان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ازغرفه شرکت مخابرات ایران درنمایشگاه تلکام ۲۰۱۹

بازدید مدیران و مسولان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ازغرفه شرکت مخابرات ایران درنمایشگاه تلکام ۲۰۱۹

مدیران و مسولان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ، با حضور در نمایشگاه تلکام پلاس ۲۰۱۹ از غرفه های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت وگو کرد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران ، بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات ؛ تلکام پلاس ۹۸ با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی ، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۶ آذر ماه سال جاری گشایش یافت .

بر اساس این گزارش سید ابوالحسن فیروزآبادی ، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه شرکت مخابرات ایران با همراهی مهندس سید مجید صدری مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با غرفه داران گفت وگو و در جریان آخرین محصولات ارائه شده از سوی این شرکت قرار گرفتند .

همچنین در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات تلکام پلاس ۹۸ ، معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران نیز ضمن بازدید از نمایشگاه از نزدیک با دست اندرکاران صنعت مخابرات به بحث و تبادل نظرپرداختندو پاسخگوی سوالات مشتریان و ذی نفعان بودند .
بر اساس این گزارش ، مهندس فیضی ، مهندس سراییان ، مدیران عامل قبلی شرکت مخابرات ایران و مهندس حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نیز از بازدید کنندگان غرفه شرکت مخابرات ایران بودند .

همچنین ا میر سرتیپ شاهرخ شهرام ، مدیرعامل صاایران، هیات مدیره و معاونان ارتباطات سیار ، ضمن بازدیداز غرفه شرکت مخابرات ایران در جریان آخرین محصولات ارائه شده قرار گرفتند .
نمایشگاه امسال با رویکردی متفاوت با نمایشگاه های ۱۹ دوره قبل و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار شد . نمایشگاه نمایشگاه بین المللی مخابرات مهم ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به شمار می‌رود
بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات ؛ تلکام پلاس ۹۸ پس از ۴ روز برگزاری در تهران پایان یافت.

 

ارسال دیدگاه شما