• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127105 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - 13:16
 پیام تسلیت مدیر عامل بانک ایران زمین، به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت مدیر عامل بانک ایران زمین، به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

شهادت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس را به فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور ایران زمین تسلیت عرض می کنیم.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: متن پیام به شرح زیر است:


انالله و اناالیه راجعون
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».
سردار قاسم سلیمانی این فرزند وطن، امروز پس از سالها مجاهدت در راه حق به آرزوی دیرینه خود رسید و به پیشوای خود سید الشهدا (ع) و همرزمان شهیدش پیوست .
شهادت سردار رشید اسلام، بزرگ مرد عرصه نبرد با دشمنان ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش، در حمله‌ی بزدلانه‌ی نیروهای آمریکایی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، مردم شهید پرور کشورمان و خانواده‌های عزیز این شهیدان والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
بدون شک بر کسی پوشیده نیست که آرامش امروز کشور مدیون و مرهون از خود گذشتگی و مبارزه‌ی این مردان جان برکف است و امیدوارم بتوانیم راهشان را در سایه‌ی ایمان و اعتقاد به خداوند متعال ادامه دهیم .
در پایان با قلبی آکنده از اندوه، ضمن تسلیت مجدد این ضایعه جانگداز از خداوند متعال علو درجات این شهید بزرگوار و همرزمانش را خواستارم .
 

ارسال دیدگاه شما