• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127112 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - 12:43
پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران

دكتر حسين مهري، مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن: متن پیام مدیرعامل به شرح ذیل است:

فرا رسيدن بهمن ماه، پیمان نامه خونین شهيدان را برای تجدید ميثاق فرا روي ما مي نهد، دهه فجر یادآور رشادت‌های شهدایی است که برای پیروزی حق با ندای لبیک به بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جام شهادت نوشیدند و اکنون برماست كه پاسدار ميراث گرانبهاي آنان باشیم.
دهه مبارک فجر نمايانگر بصیرت ملتی حق طلب است که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و با هدايت رهبری دوراندیش در رویارویی با طاغوت زمان، توانست ابهت پوشالي استبداد را در هم شكند و فصل جدیدی از حیات سیاسی را آغاز کند و آزادی و استقلال را به عنوان آرمان بلند ملت ايران به منصه ظهور برساند.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و يكمين سال عمر پر برکت خود می شود که انوار بيدارگر آن الهام بخش ملت هاي دربند در سراسر جهان است و بر ماست كه در سايه بينش و افكار بلند مقام معظم رهبري توطئه هاي دشمنان اسلام را خنثي نموده و مكر آنان را به خودشان بازگردانيم.
اینک در طلیعه چهل و یکمین سال انقلاب اسلامي فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به ‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی همكاران گرامي تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در سایه خودباوری و پشتکار و با تلاش و همراهي تمامي همكاران در عرصه حمايت از صنعت و معدن كشور شاهد موفقيتهاي روزافزون باشيم.

ارسال دیدگاه شما