• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127149 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - 13:52
دادگاه

دادگاه "روح الله زم" برگزار شد

دادگاه رسیدگی به پرونده «روح الله زم» در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی ساعت ۸ صبح دوشنبه 21 بهمن 98 برگزار شد.

دادگاه رسیدگی به پرونده «روح الله زم» در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی ساعت ۸ صبح دوشنبه 21 بهمن 98 برگزار شد.

دادگاه «روح الله زم» امروز برگزار شددادگاه رسیدگی به پرونده «روح الله زم» در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی صلواتی ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه 21 بهمن 98 برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح به نقل از ایسنا، در ابتدای جلسه دادگاه، متن کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

متن کیفر خواست شامل ۱۵ بند اتهامی است.

پیش از این غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده آمدنیوز و روح‌الله زم گفته بود: کیفرخواست این متهم صادر شده است و به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است. علت ارجاع این پرونده به شعبه ۱۵ این است که قبلاً نیز در همین شعبه پرونده برای این متهم تشکیل شده بود و هنوز برای دادگاه تعیین وقت نشده است. در این پرونده ۵ نفر بازداشت هستند اما کیفرخواست آنها هنوز صادر نشده است. افراد بسیاری در این پرونده مطرح هستند و تحقیقات درحال انجام است و اظهارات متهم ردیف اول بررسی می‌شود. از طرفی برخی افراد در فرایند رسیدگی به این پرونده به دستگاه قضائی آمدند و ابراز ندامت کردند. از طیف‌های مختلف در این پرونده اسامی مطرح است و تا زمانی که رسیدگی نشود، نمی‌توان درباره آن صحبت کرد.
دستگیری"روح الله زم"  
روز 22 مهر ماه 98 سپاه پاسداران با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری روح الله زم «سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه » خبر داد.

روح الله زم متولد سال 57 مدیر کانال تلگرامی "آمدنیوز" بود. وی سابقه دستگیری در سال 88 را دارد و پس از آن از کشور خارج و در پاریس فرانسه مستقر شد.

پدر او یعنی محمد علی زم، از روحانیون مشهور است که برای سال ها رئیس حوزه هنری بود.

 

ارسال دیدگاه شما