• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
  • اِلأَربِعا ٨ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 17 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127189 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - 15:07
 کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین

کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس های فصلی ساعت کار کلیه واحدهای ستادی و شعب خود را در سراسر کشور کاهش داد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: با توجه به مسئولیت اجتماعی، ضرورت مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا بانک ایران زمین ساعت کاری واحدهای ستادی و شعب خود را کاهش داد.
بر اساس این گزارش، تمامی شعب بانک ایران زمین از تاریخ 11 اسفند تا اطلاع ثانوی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:30 الی 12:30 آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت 08:30 الی 11:30 امور بانکی خود را انجام دهند.
سید محمد حسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: بانک ایران زمین در راستای همراهی با اقدامات پیشگیرانه تعیین شده از سوی مراجع ذیصلاح و به منظور کاهش تردد در مکان های عمومی و شعب، از مشتریان عزیز و گرامی درخواست می کند حتی الامکان از مراجعه به شعب بانک خودداری و ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند.
اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک از جمله نرم افزارهای مدرن بانک ایران زمین است که با استفاده از آن می توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به صورت شبانه روزی به شماره تلفن24809-021 آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.

 

ارسال دیدگاه شما