• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127216 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۳/۷ - 12:17
کوره بلند شماره یک ذوب آهن در مرحله نهایی راه اندازی
در بازدید شورای معاونین شرکت از روند بازسازی کوره بلند عنوان شد

کوره بلند شماره یک ذوب آهن در مرحله نهایی راه اندازی

منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان: مراحل نهایی راه اندازی کوره بلند شماره یک در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان: تنها دغدغه ما به تامین مواد اولیه باز می گردد که این مهم در حال برنامه ریزی است و امیدواریم  سنگ آهن لازم برای فعالیت هر سه کوره بلند را داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : با وجود شرایط خاص حاصل از شیوع ویروس کرونا ، این بازسازی پیشروی خوبی داشت . هر چند جهت حفظ سلامت کارکنان برنامه را کمی تغییر دادیم اما با تلاش کارکنان ، پیشروی بسیار خوب بود و تاخیر ها جبران شد .

یزدی زاده گفت : بزرگترین ویژگی بازسازی کوره بلند شماره یک این است که تمام فعالیت های مهم از جمله طراحی و اصلاحات  توسط کارکنان شرکت صورت گرفته است . در واقع طراحی تعمیرات در فازهای مختلف ، با تلاش و کوشش و دانش کارکنان به بهترین شکل ممکن صورت گرفت .

مدیر عامل شرکت تصریح کرد : تعویض کامل بلوک های کربنی که به سختی در شرایط تحریم تامین شد ، اصلاح و تغییر سیستم های خنک کننده ، توزین ، سرند ، اتوماسیون و ... تغییرات چشمگیری است که با طراحی های جدید در این بازسازی انجام شده و در مجموع این کوره به طور کامل نوسازی شده است .

وی اظهار داشت : با این توانایی و تجریه که در سه کوره بلند کسب کردیم ، ذوب آهن می تواند یک کوره بلند را به طور کامل طراحی نموده و بسازد .

 

ارسال دیدگاه شما