• ۱۳۹۹ جمعه ۱۳ تير
  • اِجُّمعَة ١٢ ذو القعده ١٤٤١
  • Friday 3 Jul 2020
بانک  اینده
بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی نشر حکمت کلمه
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127246 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۳/۱۹ - 10:46
جهش خدمات بیمه‌گری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذی‌نفعان
معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی بیمه‌‌کوثر در بازدید از سرپرستی استان تهران اعلام کرد:

جهش خدمات بیمه‌گری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذی‌نفعان

معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی بیمه‌‌کوثر به‌همراه مدیران فنی شرکت از سرپرستی استان تهران بازدید کردند.

به‌گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، ابوالفضل آقادادی در این بازدید با کارکنان، روسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان‌ تهران و چگونگی روند تسهیل فرایند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسایل نمایندگان، ارزیابان خسارت  و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استان‌ها تاکید کرد.

وی جهش خدمات بیمه‌گری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذی‌نفعان را شعار معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی در امسال دانست و گفت: رعایت اصول پاسخ‌گویی، تکریم ارباب‌رجوع و رضایت مشتری از جمله موضوع‌هایی است که باید سرلوحه توجه و برنامه‌ریزی همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد چون این امر کمک شایانی به پیشرفت شرکت خواهد کرد.

معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی بیمه‌‌کوثر با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استان‌ها، تصریح‌کرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخش‌های فنی مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه شما