• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127490 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۷/۶ - 17:57
چرا یادگار دوران دفاع مقدس و دوست حاج قاسم گزینه‌ی مناسبی براي وزارت صمت است؟

چرا یادگار دوران دفاع مقدس و دوست حاج قاسم گزینه‌ی مناسبی براي وزارت صمت است؟

معرفی شدن جناب علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارتخانه صمت‌، بارقه‌های امید را در بین کار آفرینان بخصوص جامعه معلولین به ارمغان آورده است‌. در ورای این مسئله چرا ما توانستیم موشک بسازیم ولی از ساخت یک سنجاق قفلی محرومیم چون در صنایع نظامی انسان‌های انقلابی با نیت پاک و توکل کننده بر خدا و متوسل به حضرت زهرا (س) موفقیت‌های عظیمی بدست آوردیم‌.

اینجانب موسی محمدی کار آفرین ملی کشور و جوانترین واقف کشور‌،  نویسنده کتاب‌های «کسی که فقر را شکست داد» و «ثروت را به خانه بیاوریم»‌.

کار آفرین رتبه اول کشوری‌، موسس خیریه نگهداری از معلولین ذهنی باب الحوائج‌، دریافت کننده لوح تقدیر از شهردار وقت تهران جناب دکترقالیباف‌. دریافت کننده معتبرترین جایزه کار آفرینی(افضلی پور) از دانشگاه شهید باهنر کرمان‌، برگزیده به عنوان قهرمان عاطفه ها‌، داوطلب برتر جمعیت هلال احمر استان کرمان‌، عضو کانون کار آفرینان استان کرمان‌، برگزیده الگوی عملی اقتصاد مقاومتی‌، الگوی خانواده مثبت ایرانی ‌، خادم نمونه ازدواج  آسان‌، دریافت کننده جایزه مهر ورزی از صلیب سرخ  و دریافت کننده لوح تقدیر از ریاست محترم جمهور مهمان برنامه‌های پایش‌،  دعوت ماه عسل ‌، هزار راه نرفته در شبکه‌های سراسری تلویزیون می‌ باشم‌.  البته دستی در سیاست هم دارم؛مسئول ستاد احمدی نژاد در دوره اول ‌، دکتر جلیلی‌، حضرت آیت الله سید احمد خاتمی(خبرگان) و در ستاد  آقای رئیسی نقش محوری در شهرستان زرند داشتم‌.

معرفی شدن جناب علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارتخانه صمت‌، بارقه‌های امید را در بین کار آفرینان بخصوص جامعه معلولین به ارمغان آورده است‌. در ورای این مسئله چرا ما توانستیم موشک بسازیم ولی از ساخت یک سنجاق قفلی محرومیم چون در صنایع نظامی انسان‌های انقلابی با نیت پاک و توکل کننده بر خدا و متوسل به حضرت زهرا (س) موفقیت‌های عظیمی بدست آوردیم‌. ‌‌رزم‌حسینی با حمایت و کمک گرفتن از همین نیروهای انقلابی  تحولی گسترده در صنایع و زیرساخته‌های کرمان به وجود آورد‌. ‌‌رزم‌حسینی با شناخت و ایمانی که به نیروهای "قرارگاه خاتم" داشت در زمانی که جو سنگینی علیه این زیر مجموعه سپاه بود و هر روز از طرف نیروهای اصلاح‌طلب استان و پایتخت مورد انتقادات تندی قرار می‌‌گرفت‌، ولی ایشان بدون توجه به این جوسازی خدمات تاریخی‌، در شهر کرمان و استان به منصه ظهور رساند‌.

استاندار فعلی خراسان رضوی از شخصیت‌های مورد تایید نظام است که نشانش را می‌‌توان در دوستی و حمایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رصد کرد‌. نیکوست برای حمایت خود از ایشان به موارد زیر نیز  اشاره‌‌‌ای داشته باشم؛

  1. ایشان بعد از جنگ وارد تاسیس چندین شرکت شدند و در این شرکت‌‌ها  عملکرد قابل قبولی برای نظام به وجود آوردند لذا در وزارت صمت‌، فردی درد کشیده در حوزه صنعت‌، معدن و تجارت است و به قولی خاک خورده کارگاه‌های صنایع و آشنا به درد صنعت کاران و جوانان این عرصه است‌.
  2. وقتی در صدد برآمدم که مدرسه کارآفرین برای انتقال تجربیات خود دایر کنم  تنها کسی که زنگ زد چرا می‌خواهی به جای کرمان در قم این کار را انجام دهی ایشان بود‌. وی درد دل کار افرین را بدلیل اینکه خودش صاحب شرکت بود  خوب می‌‌فهمد‌.
  3.  ویژگی بعدی ایشان هوش صنعتی/مدیریتی است‌. هوش فوق العاده‌ای در جهت مدیریت سرمایه گذاری و حمایت از این قشر دارد که در زمان استانداری کرمان کاملا محرز بود؛ ویژگی که کمتر در بعضی مدیران فعلی دولت دیده می‌شود‌.

 

  1. بنده که به عنوان کارآفرین رتبه اول کشور در زمینه اشتغال معلولین موفقیت‌هایی دارم می‌‌دانم نیت ایشان در زمان استانداری کرمان این که باید کمیته امداد و بهزیستی با بخش خصوصی تعامل داشته باشد تا بتوانیم خانواده تحت پوشش کمیته امداد‌، بهزیستی و زندانیان در چرخه تولید دخیل شوند تا خود مولد ثروت باشند تا با رسیدن به این مرحله بسیاری از اسیب‌های اجتماعی کاهش یابد‌. ظرفیت بالقوه‌ای که ایمان دارم با وجود ‌‌رزم‌حسینی به بالفعل تبدیل خواهد شد؛چرا که از نزدیک شاهد مدیریت ایشان در این زمینه بودم‌.

 

  1. دستاورد بزرگ ایشان در حمایت از کارآفرینی بخصوص کارآفرینی خانگی از کارهای ارزشمند و بزرگ ‌‌رزم‌حسینی در کرمان است که نتیجه اش برپایی هزار دار قالی در استان بود  که سال‌‌ها به علت بی توجهی به این هنر دست زنان کرمانی به فراموشی سپرده شده بود‌. تهیه فرش مرقد مطرح امام حسین ع توسط قالیبافان کرمانی از دیگر این دستاوردها است‌.
  2. جلوگیری از فرار نخبگان و سرمایه داران به خارج از کشوربا تشکبل ستادی در وزارت خانه با هماهنگی با وزارت امور خارجه ‌. سرمایه‌های کلانی را به کشور باز خواهد گرداند‌.   
  3. ایشان از لحاظ عصب شناسی دارای نرون‌های  آینه‌‌‌ای فعالیست که از کمک کردن‌، خدمت‌کردن و آباد کردن اطرافش لذت می‌‌برد و عشق می‌‌ورزد‌.  که عملکردش شبیه خیرین است‌. این بزرگترین سرمایه است که متاسفانه بعضی از  مدیران عاشق کارشان نیستند ترویج فرهنگ عشق ورزی به کار کردن و تولید ‌.  
  4. بخش تعاونی‌‌ها که در این دولت مرده است مطمعنم ایشان احیاء می‌‌کند‌. نمونه بارز آن شرکت تعاونی‌های قلعه گنج استان کرمان

‌‌

رزم‌حسینی با عملکرد فوق العاده‌ی خود در استانداری کرمان فرهنگ کارآفرینی را  در این استان  احیاء کرد تا جایی که امروز بسیاری از جوانان قبل از اینکه بخواهند دکتر یا مهندس بشوند می‌‌خواهند کارآفرینی موفقی باشند‌.

 

مطلب آخر اینکه در زمینه سجایای اخلاقی ایشان است‌. ‌‌رزم‌حسینی حقوق استانداری خود را صرف ساخت دو مدرسه در جنوب کرمان نموده موضوعی که تا رفتن ایشان از استانداری علنی نشد و مردم استان کرمان حالا بیش از پیش جای خالی ایشان را در مدیریت استان احساس می‌کنند!

ارسال دیدگاه شما