• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127534 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۸/۱۵ - 13:17
پرداخت 188میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا
معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر اعلام کرد:

پرداخت 188میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا

بيمه کوثر در 6ماه نخست امسال به دلیل شيوع ويروس کرونا و فوت بيمه‌گذاران مبتلا به کوويد19، مبلغ 188ميليارد ريال خسارت به ذي‌نفعان بيمه‌هاي زندگي پرداخت کرده است.

به‌گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، با توجه به شیوع بیماری کرونا در پایان سال1398 و تحت‌پوشش قرارگرفتن بیمه‌شدگان در اثر فوت به هر علت در بیمه‌های زندگی بيمه کوثر، در 6 ماه نخست امسال هزینه هزارو500 پرونده فوت بيمه‌شدگان بيمه‌هاي زندگي به ذي‌نفعان پرداخت شده است.

مرتضی کامرانی با بیان اینکه امروزه مهم‌ترین چالش و نگرانی بسیاری از افراد جامعه، نبود امنیت شغلی و حمایت مالی از خانواده‌ در زمان ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانواده است، افزود: بيمه کوثر با افتخار توانسته است رسالت خود را با هدف به حداقل رساندن نگرانی و دغدغه‌های بیمه‌گذاران، با ارایه طرح حمايت از بيمه‌گذاران بيمه‌هاي زندگي به انجام برساند.

 وي افزود: با همه‌گیری این ویروس در پايان سال گذشته، معاونت بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با هدف کاهش آلام خانواده‌های بیمه‌شدگان، تشکيل کارگروهي متشکل از کارشناسان فني اين حوزه را در دستور کار قرار داد و به‌عنوان نخستین شرکت بيمه‌اي، طرح حمايت از بيمه‌گذاران بيمه‌هاي زندگي را ارايه کرد.

معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با بيان اينکه بيمه کوثر در اين طرح، پوشش‌های حمایتی و پرداخت خسارت غرامت فوت به ذي‌نفعان در کوتاه‌ترين زمان ممکن را محقق کرده است، افزود: باتوجه به اينکه بستری در بیمارستان باعث کاهش درامد و در نهایت ایجاد نگرانی و دغدغه برخی از افراد در پرداخت اقساط حق‌بيمه می‌شود، در اين طرح چنانچه بيمه‌گذاران به‌علت ابتلا به بيماري کوويد19 در بيمارستان بستري شوند، بيمه کوثر حق بيمه ماه بستري و ماه بعد را برای او پرداخت می‌کند.

 کامرانی تاکيد کرد: همچنين چنانچه بيمه‌گذاران از محل بيمه‌نامه‌هاي زندگي وام دريافت کرده باشند، شرکت متعهد است که اقساط وام ماه بستري و ماه بعد از آن را نيز پرداخت کند.

وی در پايان اظهار داشت: از زمان شروع اين طرح تاکنون، 25نفر از بيمه‌گذاران بيمه‌هاي زندگي و اعضای خانواده‌شان حمايت و از مزاياي اين طرح بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما