• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127586 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۹/۱۱ - 19:05
با توجه به فعالیت موج بارشی و احتمال بروز سیلاب این شركت در حالت آماده باش قرار دارد
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

با توجه به فعالیت موج بارشی و احتمال بروز سیلاب این شركت در حالت آماده باش قرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر فعالیت موج بارشی در استان های مختلف و از جمله خوزستان و احتمال بروز سیلاب، این شرکت با بسیج امکانات در حالت آماده باش 24 ساعته قرار دارد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه ( دهم آذرماه 99) با بیان اینکه ملی حفاری یکی از اعضای فعال ستاد بحران استان خوزستان است، افزود: نظر به شرایط بارندگی و افزایش سطح روان آب ها در مناطق شهری و روستایی خاصه نقاط همجوار رودخانه های کارون، دز و کرخه،  وضعیت آب و هوایی و میزان بارندگی ها به طور مستمر رصد می شود تا در صورت لزوم این شرکت نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی و امدادی به وظایف خود در راستای مسئولیت های اجتماعی عمل نماید.

وی به بارندگی های چند روز اخیر در استان اشاره و اظهار کرد: حسب گزارش های دریافتی و اعلام ستاد بحران استانداری خوزستان با افزایش روان آب ها در خیابان ها، معابر ، محله ها و جاده های برون شهری و برخی مناطق مسکونی در حوزه جغرافیایی کلان شهر اهواز و  شهرستان های کارون و ماهشهر، بخش های عملیاتی و پشتیبانی شرکت بلافاصله برای ارایه خدمات نسبت به ساماندهی تجهیزات اقدام کردند.

موسوی گفت: در این ارتباط  طی دیروز و امروز یک تیم تخصصی به همراه یک دستگاه پمپاژ فشار قوی (Pump Truck) به سربندر در شهرستان ماهشهر اعزام  و  سه دستگاه پمپ دیزل و کف کش و دو دستگاه خودرو سبک در اختیار  ستاد بحران فرمانداری اهواز  و کارون قرار گرفت و مراتب آمادگی شرکت برای حضور به موقع در موارد ضروری به اطلاع استاندار و ستاد بحران استان رسید.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: پمپ تراک اعزامی به شهرستان ماهشهر با هماهنگی ستاد بحران آن شهرستان شب گذشته در فاز یک سربندر مستقر و عملیات پمپاژ و تخلیه آب های سطحی در این موقعیت را به میزان 10 بشکه در دقیقه آغاز کرد و تا جمع آوری کامل آب های سطحی در منطقه استقرار خواهد داشت.

وی اظهار کرد: همچنین یکشنبه شب جمعی از بسیجیان عضو پایگاه مقاومت بسیج  شرکت به کمک شهروندان که به سبب بالا آمدن سطح آب در خیابان ها و برخی مناطق مسکونی اهواز و کوت عبدالله با مشکل مواجه شدند، شتافته و در جهت رفع مشکل همیاری و همکاری موثر نمودند.
     
 

 

ارسال دیدگاه شما