• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127615 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - 15:00
هفت نفر از كاركنان ملی حفاری به عنوان كارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند
در نتیجه ارزیابی و بررسی شاخص‌ های مورد نظر صنعت نفت

هفت نفر از كاركنان ملی حفاری به عنوان كارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند

به ‌منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده و در نتیجه ارزیابی و بررسی شاخص‌ های مورد نظر صنعت نفت، هفت نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران به عنوان کارمند نمونه سال ۹۸ انتخاب شدند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این ارزیابی ها شامل مدیران، کارکنان رسمی و غیررسمی (قراردادی مدت معین و مدت موقت) و بازنشستگان در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این ارتباط گفت: با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده، ترویج الگوهای رفتاری مطلوب سازمانی و شناسایی و تجلیل از کارکنان ساعی و شایسته‌ ای که در تحقق اهداف صنعت نفت تلاش برجسته و مضاعفی به عمل می‌آورند، فرآیند انتخاب کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۸ براساس دستور ابلاغی وزیر نفت از اواخر مردادماه سال جاری آغاز و پس از انجام مراحل ارزیابی و بررسی شاخص‌های مورد نظر انجام شد.

فرزین‌ مینو با اشاره به انتخاب مدیران و کارمندان نمونه در قالب جشنواره شهید رجایی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم حضوری تقدیر از کارکنان نمونه میسر نشد و فرآیند انتخاب مدیران و کارمندان نمونه و بر اساس دستورعمل‌ های جاری شرکت‌ های نفت، گاز، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی طبق سهمیه و شرایط اعلام شده، نسبت به معرفی کارکنان نمونه خود اقدام کردند.

براساس اعلام  وزارت نفت در میان کارکنان شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زیر مجموعه غلامرضا محمودي، الياس قرباني بابا احمدي، سيدجواد انوشه، زينب نقاشي دزفولي،  رضا سلطاني، امين ندای علي و مهدي فريدني ترك زاده به عنوان کارمندان نمونه شرکت ملی حفاری ایران در سال 98 انتخاب و معرفی شدند.

 

ارسال دیدگاه شما