• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127630 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۶ - 22:08
شركت ملی حفاری ایران و شركت صنعتی و تولید دیزل سنگین ایران تفاهمنامه همكاری مشترك امضا كردند
در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران

شركت ملی حفاری ایران و شركت صنعتی و تولید دیزل سنگین ایران تفاهمنامه همكاری مشترك امضا كردند

در حاشیه سومین روز کاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت صنعتی و تولید دیزل سنگین ایران تفاهمنامه همکاری مشترک امضا و مبادله کردند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران:این تفاهمنامه در تهران به امضای سیدعبداله موسوی مدیرعامل شركت ملی حفاري ايران و  امير رستگاري معاون وزیر و عضو هیئت مدیره شركت صنعتی و تولید ديزل سنگین ايران رسید.

در مراسم امضا این تفاهمنامه  مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ملی حفاری به عنوان یكي از شركت هاي زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، بزرگترين شركت ايراني در زمينه حفر چاه هاي نفت و گاز  است.

مهندس سید عبداله موسوی افزود: این شرکت با بهره گيري از سرمايه هاي انساني و منابع بزرگي از تجهيزات حفاري از قبيل 72 دستگاه حفاري خشكي و دريايي، توان ارائه خدمات در زمينه كليه فعاليت هاي حفاري و خدمات فني مربوط به پروژه هاي نفت و گاز و خدمات يكپارچه با بالاترين سطح كيفي و نگاه بنگاهداري اقتصادي در منطقه دارا مي باشد .

وی تاکید کرد: شرکت ملی حفاری ایران سال های متمادی است که با سازندگان و صنعتگران داخلی، مجتمع های بزرگ صنعتی، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی تعامل و همکاری مستمر دارد و در نتیجه این هم افزایی صنعت حفاری در کشور  یک صنعت بومی شده است.

معاون وزیر و عضو هیئت مدیره شركت صنعتی و تولید ديزل سنگین ايران نیز گفت: این شرکت از شركت هاي توانمند و مطرح در حوزه طراحي و توليد موتورهاي ديزلي سنگين در منطقه به شمار مي آيد.

امیر رستگاري افزود: این شرکت علاوه بر طراحي و توليد موتورهاي ديزل سنگين، در بخش های نگهداري و تعميرات انواع موتورهاي ديزلي، دوگانه سوز و گاز سوز سنگين، تامين و ساخت انواع قطعات موتور با بهره گيري از زنجيره تامين توانمند، خدمات فني و مهندسي فعالیت دارد و در سال 1398 شركت برتر كشور در حوزه  خدمات فني و مهندسي معرفی شد.

در مراسم امضا این تفاهمنامه اعلام شد: این سند همکاری با هدف رفع نيازهاي موجود در حوزه تامين قطعات، سرويس، نگهداري، تعميرات، نوسازي و توسعه ديزل ژنراتورهاي شرکت ملي حفاری و در راستاي بكارگيري ظرفیت های سازندگان و بهره گیری از محصولات داخلی مبادله می گردد.

سرويس، نگهداري و تعميرات ديزل ژنراتورهاي موجود، بكارگيري و جايگزيني ديزل ژنراتورهاي ملي در دستگاه ها و اردوگاه هاي حفاري، خدمات فني حفاري و ارائه خدمات پشتيباني مربوط  از موارد قید شده در این تفاهمنامه است که مدت آن پنج سال و با توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

     
 

ارسال دیدگاه شما