• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127657 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - 15:01
دیدار مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران با رئیس امور ورزش شركت ملی نفت ایران

دیدار مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران با رئیس امور ورزش شركت ملی نفت ایران

سیدعبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران دیدار کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از رسانه باشگاه ملی حفاری ، در این دیدار که مدیر منابع انسانی، مدیر عامل باشگاه و تعدادی از مسئولان ورزش شرکت و صنعت نفت حضور داشتند، مدیرعامل ملی حفاری به تشریح فعالیت های فرهنگی ورزشی شرکت پرداخت و گفت : زمینه سازی لازم برای توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان و خانواده محترم آنها از اولویت های ورزش شرکت است و رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزش در کار و تلاش را فراهم و موجب بهبود راندمان و بهره وری سازمان می شود.

 مهندس موسوی بر جوانگرایی، بومی سازی، استفاده از ظرفیت های شرکت و فرزندان کارکنان در تیم های ورزشی و بهینه سازی هزینه ها  تاکید نمود.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در این نشست صمیمانه اظهار کرد: توسعه زیر ساخت ها و توجه به ورزش همگانی، صدور شناسنامه سلامت کارکنان، تعامل شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و تعامل در راستای استفاده از اماکن یکدیگر از اولویت های امور ورزش شرکت ملی نفت می باشد.

همچنین هادی افشار با فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی و سید سالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از بخش های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی، اماکن و سالن ها، استخر قهرمانی، مجموعه فرهنگی ورزشی شماره ۶ از دیگر برنامه های سفر یک روزه هادی افشار به اهواز بود.

گفتنی است حسن  تاجيك رييس ورزش همگاني شركت ملي نفت در این سفر رئیس امور ورزش و تربیت بدنی صنعت نفت را همراهی می کرد.

 

ارسال دیدگاه شما