• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127667 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۲/۳ - 15:48
79 حلقه چاه های نفت و گاز در 11 ماه امسال در مناطق نفتخیز جنوب حفر و تكمیل شد
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری:

79 حلقه چاه های نفت و گاز در 11 ماه امسال در مناطق نفتخیز جنوب حفر و تكمیل شد

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری از حفاری و تکمیل 79 حلقه چاه های نفت و گاز در 11 ماه امسال در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران احمد تمدن روز شنبه (دوم اسفندماه 99) در تشریح عملکرد این شرکت در بخش عملیات حفاری، گفت: از شمار چاه های تکمیل شده در این مدت در موقعیت شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، 17 حلقه توسعه ای / توصیفی و 62 حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود: در مدت پیش گفته مجموع چاه های حفر و تکمیل شده بوسیله ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور 106 حلقه بود که شامل 25 حلقه توسعه ای توصیفی، 77 حلقه تعمیری و چهار  حلقه اکتشافی است.

تمدن اظهار کرد: علاوه بر مناطق نفتخیز جنوب این شرکت 10 حلقه چاه های نفت و گاز در موقعیت شرکت نفت فلات قاره، 9 حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت ، سه حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و چهار حلقه در چارچوب قرارداد با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را حفر و تکمیل کرده است.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری گفت: در زمان حاضر 28 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی ناوگان شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی  می باشند.

 

ارسال دیدگاه شما