• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127691 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - 18:55
یك دوره آموزش آزمون عملی كنترل فوران برای مربیان برگزار شد
از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی ملی حفاری:

یك دوره آموزش آزمون عملی كنترل فوران برای مربیان برگزار شد

از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری با هماهنگی و نظارت مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران یک دوره آموزش آزمون عملی کنترل فوران چاه های نفت و گاز برای مربیان برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرپرست آموزش حفاری اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت در این درباره گفت: در این دوره که در اهواز برگزار شد،  ۵ نفر از مربیان شرکت در مدت چهار روز به صورت کار عملی با دستگاه شبیه ساز کنترل فوران مراحل آموزشی را با حضور مربی بین المللی طی کردند.

سید محمد حسین جزایری افزود: این افراد پس از گذراندن دوره به عنوان مربیان ملی کنترل فوران مورد تایید شرکت ملی نفت ایران قرار خواهند گرفت و مجوز تدریس برای آنها صادر می گردد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تعداد مربیان کنترل فوران چاه (IWCF) ملی حفاری به ۱۰ نفر افزایش یافته، اظهار کرد: هم اینک در هر هفته سه دوره کنترل برای بالغ بر ۵۰ نفر از کارکنان عملیاتی دستگاه های حفاری برگزار می شود.

جزایری گفت: با توجه به افزوده شدن تعداد مربیان، براساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال آینده شمار دوره ها به شش دوره در هفته با ظرفیت پذیرش ۹۰ نفر افزایش می یابد.

سرپرست آموزش ملی حفاری هدف از برگزاری دوره آموزش مربی را  ایجاد ظرفیت جهت ارائه آموزش کنترل فوران برای متخصصان و کارشناسان عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی همزمان با بالا بردن کیفیت آموزش از طریق پرورش مربیان و بهبود منابع آموزشی اعم از حضوری و برخط عنوان کرد.

 

ارسال دیدگاه شما