• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127722 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۱/۳۰ - 14:19
بهره‌برداری از پايگاه داده‌هاي مشتري بیمه کوثر براي نخستین‌ بار در صنعت بيمه
گام نخست مانع‌زدایی و پشتیبانی

بهره‌برداری از پايگاه داده‌هاي مشتري بیمه کوثر براي نخستین‌ بار در صنعت بيمه

بهره‌برداری از پايگاه داده‌هاي مشتري بیمه کوثر با هدف مانع‌زدايي و پشتيباني از مشتريان و ذي‌نفعان شركت و نیز ارزيابي عملكرد كاركنان شركت در بیش از 25 شاخص اجرایی شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تكميل چرخه خدمات مشتريان شركت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهي اعم از صدور، خسارت و ارزيابي خدمات كاركنان از منظر مشتريان و ذي‌نفعان با بهره‌گيري از  دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه   1399 در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مديران ارشد شركت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همكاران معاونت فن‌اوري اطلاعات و توسعه زيرساخت و همچنین حمايت‌هاي مديرعامل شركت براي فراهم‌سازي چنين فرصتي قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه شما