• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127727 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۲/۴ - 16:15
این بانك با تأمین مالی واحدهای تولیدی نقش حیاتی و ارزنده ای در تحقق شعار سال دارد
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن:

این بانك با تأمین مالی واحدهای تولیدی نقش حیاتی و ارزنده ای در تحقق شعار سال دارد

بيژن اسدي از آمادگي این بانک برای تحقق شعار "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها" در سال جاری خبر داد و گفت: اين بانك با تأمين مالي واحدهاي توليدي و كمك به تكميل واحدهاي نيمه تمام و با پيشرفت فيزيكي بالاي 70 درصد، نقش حياتي و ارزنده اي در تحقق شعار سال دارد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ریزی و اقدام برای تأمین اعتبار لازم براي افزايش ظرفيت واحدهاي تولیدي و تكميل و بهره برداري از پروژه هايي كه پيشرفت فيزيكي مطلوبي دارند، آغاز شده است.
وي افزود: در سال گذشته بانك صنعت و معدن عملكرد قابل قبولي در تحقق شعار جهش توليد و پيشبرد سياستهاي اعتباري دولت داشت و توانست 58 طرح با تسهيلات ريالي بالغ بر 10 هزار و 465 ميليون ريال و تسهيلات ارزي به مبلغ 3 ميليارد و 118 ميليون يورو را به بهره برداري برساند و براي 9012 نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد نمايد.
عضو هيأت عامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: تمام تلاش ما اين است كه سرمایه ها از فعاليتهاي غيرمولد به سمت بخش تولید و صنايع داراي مزيت و توجيه فني، مالي واقتصادي بالا هدايت شوند و همچنين واحدهاي صنعتي و توليدي كه به علت افزايش قيمت ها دچار كمبود نقدينگي شده اند به سمت استمرار توليد و يا تكميل پروژه بروند.
اسدي در ادامه عنوان داشت: حمايت از صنايع دانش بنيان و صادرات محور و فن آور همواره جزو برنامه هاي بانك صنعت و معدن است و در شرایط فعلی بخش توليد کشور كه به دلیل تحریم‌ها و شيوع ويروس كرونا، با موانع بسیاري روبرو است، تمرکز ما بر تعامل جهت وصول به موقع مطالبات و استفاده از ظرفيت هاي قانوني جهت ارائه فرصت به واحدهاي مشكل دار و جلوگيري از تعطيلي واحدهاي فعال مي باشد.
اسدي خاطرنشان كرد: طبق بررسي و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در نظر داريم در شش ماهه نخست امسال از 66 طرح توليدي و معدني كه پيشرفت فيزيكي بيشتر از 80 درصد دارند، بهره برداري كنيم كه براي انجام آن، 16 هزار و 675 ميليارد ريال و يك ميليارد و 396 ميليون يورو، تسهيلات مصوب نموده ايم و مايه خرسندي است كه افتتاح اين پروژه ها ميزان توليد انواع محصولات در كشور را به صورت قابل توجهي افزايش داده و براي 6896 نفر به صورت مستقيم اشتغال به همراه خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه شما