• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • اِلخَميس ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Thursday 28 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 147830 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۴/۱۴ - 22:36
پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر، به مناسبت سالروز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر، به مناسبت سالروز شهرداری ها و دهیاری ها

مدیرعامل بانک شهر، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهرداران، دهیاران و کارکنان پویا و پرتلاش عرصه مدیریت شهری، تبریک گفت.


به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر؛ متن پیام احمد درخشنده به شرح زیر است:

به نام آفرینشگر خدمت و تلاش

تعالی، توسعه و درخشش نام ایران زمین با دانش، بینش، تلاش و کارایی مدیریت شهری و روستایی همراه با حضور دلگرم کننده مردم عزیزمان آمیخته شده و روحی تازه در کالبد جامعه و کشور دمیده و چشم اندازی بسیط و وسیع پیش روی همگان در تمام زمینه ها گشوده است.
روحیه نشاط، شادابی، اعتماد عمومی و تلاش در چارچوب جلوه بخشی به منظر شهرها و روستاها به واسطه ارائه خدمات از سوی مدیران توانمند، سطح رضایت شهروندان را افزوده و در ایجاد توسعه پایدار شهری و روستایی نقش مهمی را ایفا کرده است.
بانک شهر با احترام به اصل رسالت خدمت به شهروندان،توجه همه جانبه به مسئولیت اجتماعی و با هدف مشارکت موثر در تحقق عمران و توسعه شهری فراگیر و پایدار، با ارائه خدمات مناسب به شهرداری ها به عنوان یک حامی مالی در کنار مدیریت شهری به ایفای نقش در شهرها می پردازد .
اینجانب فرارسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک عرض کرده و از پروردگار متعال برای همه خدمتگزاران پرتلاش و راستین میهن سرفرازمان، توفیق و پایداری آرزومندم.

احمد درخشنده
مدیر عامل بانک شهر

 

ارسال دیدگاه شما