• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • اِثَّلاثا ٧ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 16 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 147831 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۴/۱۴ - 22:36
بهره مندی 6 هزار نفر از آسیب‌دیدگان ویروس

بهره مندی 6 هزار نفر از آسیب‌دیدگان ویروس"کرونا" از تسهیلات بانک شهر

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با اشاره به حمایت های همه جانبه این بانک از اقشار و صنوف آسیب‌دیده از ویروس"کرونا"، گفت: تلاش کرده ایم با افزایش خدمات بانکی و به خصوص اعطای تسهیلات مناسب، تکیه گاه محکمی برای آسیب‌دیدگان ناشی از این ویروس خطرناک باشیم.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی افزود: از روزهای ابتدایی سال گذشته طرح اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به صورت جدی در دستور کار شعب این بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و 3 ماه ابتدایی سال 1400 اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام داده ایم، تصریح کرد: درهمین راستا تاکنون بیش از 6 هزار نفر از آسیب‌دیدگان در حدود 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک شهر دریافت کردند.
کاظمی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر یک از اشخاص نیز بر اساس ظرفیت اعتباری مشتری و نوع واحد و میزان اشتغال در شهرهای مختلف و سایر ارکان اعتباری ؛ متفاوت بوده است. همچنین ملاک اعطای تسهیلات به کسب‌وکارها نیز تائید متقاضی توسط وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی ذیربط و مستندات ارائه شده از طریق سامانه «کارا» بوده است.
وی افزود: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نیز شعب بانک شهر از هیچ کمکی در خصوص کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی دریغ نخواهند کرد.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر در ادامه با تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه،گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران؛ به ملبغ 2200 میلیارد ریال در شعب این بانک برخوردار شده اند.

 

ارسال دیدگاه شما