• ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Friday 29 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 147857 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۴/۲۸ - 20:07
شعب بانک شهر در استان‌های تهران و البرز تعطیل شد

شعب بانک شهر در استان‌های تهران و البرز تعطیل شد

بر اساس مصوبه هیات وزیران و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور، شعب بانک شهر در استان‌های تهران و البرز تعطیل شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور و ابلاغ بانک مرکزی؛ شعب و ساختمان های ستادی بانک شهر(به استثناء شعبه مجازی) در استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه 29 تیر تا روز یکشنبه 3 مرداد تعطیل است.
مشتریان بانک شهر در استان های مذکور می توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر (همراه شهر ، اینترنت بانک، پیشخوان های شهرنت و ...) در تمامی ساعات روز؛ خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
با توجه به فعالیت شعب بانک‌ شهر در استان های دیگر و در راستای تسهیل مبادلات مالی مشتریان، سامانه های پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه (اول مرداد ۱۴۰۰) فعال بوده و مشتریان می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنش های غیر حضوری کنند.
در پایان به اطلاع می رساند؛ به منظور خدمات رسانی مناسب به شهروندان برخی از واحدهای ستادی در استان های تهران و البرز به صورت کشیک در روزهای تعطیل فعال بوده و با هدف جلوگیری از اختلال در روند عملکرد پیشخوان های شهرنت و دستگاه های خودپرداز ؛ تدابیر و اقدامات لازم به صورت مستمر صورت خواهد پذیرفت.

 

ارسال دیدگاه شما