• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 167902 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۵/۳۱ - 15:00
آیا خطیب با توجه به جایگاه مهم وزارت اطلاعات و کارنامه غیر درخشانش می تواند سکاندار این وزارتخانه مهم باشد؟
جلالی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات:

آیا خطیب با توجه به جایگاه مهم وزارت اطلاعات و کارنامه غیر درخشانش می تواند سکاندار این وزارتخانه مهم باشد؟

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یازدهم گفت: آیا با توجه به این جایگاه مهم وزارت اطلاعات و کارنامه غیر درخشان، خطیب می تواند سکاندار چنین وزارتخانه مهمی را در دست بگیرد و با توجه به سوابق در صورت وقوع فتنه های احتمالی با عناصر فتنه به مقابله برخواهد خواست یا در سایه تسامح و تساهل نسبت به آن ها بی توجهی خواهد کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،  حسین جلالی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 31 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: رئیس مجلس مطرح کرد که لیست 19 نفره وزرای پیشنهادی خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه می شود و رهبری مخالفت نفرمودند و ورود نکردند؛ در این لیست که به فرمایش رئیس، مجلس رهبری تاکید کرده اند آقایان باغ گلی، زلفی گل، سجادی و مابقی وزرا هستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یازدهم با بیان اینکه حوزه علمیه قم کانون انقلاب در قیام امام روح الله است، افزود: انقلاب از این شهرستان آغاز شد و قم علت حدوث انقلاب بود؛ براساس فرمایشات رهبری دشمن از سال 70 آنتی تز انقلاب را از قم کلید زد بنابراین چرا باید آنتی تز انقلاب در قم شروع شود که رهبری بفرمایند حوزویان مراقب باشند آنتی تز انقلاب از قم آغاز نشود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری ابراز نگرانی فرمودند که حوزه باید انقلابی بماند و نباید غیر انقلابی شود؛ وزیر پیشنهادی اطلاعات از سال 70 مدیرکل اداره اطلاعات قم شد و همزمان دشمن توطئه ها را البته نه با ایشان شروع کرد و انتظار حوزه از خطیب پیش بینی، پیشگیری و شناسایی بود تا نفوذ صورت نگیرد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در چهارم آبان ماه 89 فرمودند از سال های آخر دهه انقلاب به بعد دشمنان انقلاب و جبهه دشمن با استفاده از کارشناس های ایرانی سیاستی را طرح کردند چون غیرکارشناس های ایرانی به این نقطه توجه نمی کردند و کسانی که طرف مشورتشان قرار می گرفتند ایرانی بود و آن سیاست این بود که از قم آنتی تز انقلاب را ایجاد کنند و همان طور که یک ضد انقلاب از قم جوشید انقلاب را از قم به وجود آورند و این را بیگانه ها نمی فهمیدند و آمریکایی ها نمی دانستند و این را یک خودی و ایرانی و آشنا به طبیعت روحانیت می توانست بفهمد و به آن ها یاد دادند بنابراین سعی کردند در قم زمینه فتنه را فراهم کنند البته به تبعیت از تاکید رهبری نامی از کسی نمی برم.  

جلالی افزود: ارتباط هر دو بخش سنتی و غرب زده سکولاریسم در قم با خارج از کشور و هدایت آن ها از سوی بیگانگان و ارتزاق مالی آن ها از سوی دولت ها به سرویس های بیگانه امری است که اطلاعات نمی توانست در قبال آن پاسخگو نباشد و این شخصیت ها، موسسات و تشکل های مزبور در مراحل مختلف دارای مصادیق جاسوسی بودند در حالی که این چنین جریاناتی با نقابی از ظاهر اسلامی است، هیچ گاه صورت کریهشان نشان داده نشده و بخش های مربوطه اداره اطلاعات هم نقاب از صورت آن ها نکشیده است؛ از بدنه اطلاعات، سربازان گمنام و حسینیه و حزب الله تشکر، عذرخواهی و حمایت می کنم و باید مدیریت و معاونان انقلابی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: مفاسد مختلف مالی، اخلاقی و سیاسی از دیگر ابعاد افکاری آنان است که باید به وسیله اداره کل اطلاعات کشف و پیگیری و ضمیمه ارجاع آن به دادگاه های صالح به ویژه دادسرای ویژه فراهم می شد؛ گروه های مختلف سکولار در قم دارای مواضع و رفتارهای سیاسی مختلف به مقابله با اصل نظام و ولایت فقیه پرداخته و با شخصیت های نفوذی در نظام ارتباطاتی داشتند چرا این موارد به مراجع اطلاع رسانی نشده، شما که هر روز خبرنامه به دفاتر می دادید اما هیچ گاه تبیین نشد. البته همیشه فتنه و فتنه گران برجسته و انقلابی ها کمرنگ می شدند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: تاسف آور است که در حال حاضر مجموعه های مختلفی در پوشش تحقیق ادیان و مذاهب و در حوزه علمیه قم با لباس روحانیت شیعی رسما هرمونوتیک، نسبی گرایی و قرائت های مختلف را مطرح می کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به تعبیر یکی از خاخام های اسرائیل خدمتی که برخی از این مراکز به یهود کردند خاخام ها نکردند و در حال حاضر هم برخی از این مجموعه با انگلیس در ارتباط هستند و در فتنه 88 برای سقوط نظام اسلامی تلاش کردند.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: از دهه 70 به واسطه مسئولیت شما در این مجموعه ها در رابطه با این موضوعات اشراف داشتیم، نمایشگاهی را به عنوان مهدویت ایجاد کردیم و به همراه یکی از علمای بزرگ از این نمایشگاه بازدید کردیم و از جریان های وابسته و منحرف حوزوی هیچ خبری یا تابلویی مشاهده نشد. با تحریک و زمینه سازی برای فتح خبرگان، طلابی که در قم باسوادی و انقلاب بودند را بی سواد خطاب کردیم و آن هایی که سکولار بودند و از انقلاب حرفی نمی زدند گفتند ملا و باسواد هستند و می توانند برای کاندیداتوری خبرگان وارد شوند.

جلالی یادآور شد: البته آقای خطیب در قم بیکار نماندند و به جای شناسایی این افراد جبهه، طلب انقلابی شناسایی، پرونده سازی و به طرف دادسرا روانه می شدند؛ خوب است بدانید این غده های سرطانی در قم تا جایی پیش رفتند که رسما رسانه های غربی این مجامع حوزوی را امید خود دانسته و اخیرا کاردان سفارت انگلیس در قم با یکی از این افراد که محور یکی از این جریانات است دیدار می کند و آقای خطیب هم ایشان را می شناسد و از سرنخ های خیانت این فرد اطلاعات دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: فتنه 88 قصه پر غصه ای است که بر دامن نظام همچنان وجود دارد و عمیق ترین، شنیع ترین، کوبنده ترین فتنه ای است که در آن دو رئیس جمهور حضور داشتند. آقای خاتمی بغی به نظام کرد. 1200 استاندار و مدیرکل در متن فتنه 88 بودند، عملکرد شما در سال 88 در قم چگونه بود؟ طلاب تا صبح در خیابان ها خوابیدند و می خواستیم راهپیمایی کنیم اما در حرم را بستند. 70 ماشین آماده کردیم که در نماز جمعه 29 تیر شرکت کنیم، چه کسی جلوی خودروهای ما را گرفت اما ما جلوی ورود 17 خانم فتنه گر یعنی راکعی، کولایی، حقیقت پور را در عوارضی گرفتیم و با یکی از بزرگان دیدار داشتند و در حرم علیه نظام عکس گرفتند و با یکی از بزرگان دیدار داشتند. چه کسی این افراد را مدیریت می کرد، شما در اطلاعات حضور داشتید نه من، البته طلاب و ما آمدیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره حساس اداره کل اطلاعات از تبیین حقایق امتناع می کرد و با کدامین توجیه می توان از عملکرد این مدیریت ضعیف در عدم توجیه برخی شخصیت های دینی و سیاسی دفاع کرد، در این ایام صدور نامه توهین آمیز به رهبر معظم انقلاب را قبل از خطبه تاریخی ایشان چه کسی امضا کرده بود. چه کسی 16 طلبه را به تهران فرستاد تا به رهبری برای باطل کردن انتخابات فشار بیاوریم؛ جو انقلابی قم مجالی را برای فعالیت های فیزیکی فتنه گران فراهم نکرد و اجازه نداریم اما عده ای به تهران برای شورش آمدند، چرا شناسایی و مشخص نشدند. انتظار داریم وزیر پیشنهادی اطلاعات به این مسائل پاسخ دهد و پیگیری کند، قم در معرض خطر است و باید به داد آن رسید و جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم منفعت است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آیا با توجه به این جایگاه مهم وزارت اطلاعات و کارنامه غیر درخشان خطیب می تواند سکاندار چنین وزارتخانه مهمی را در دست بگیرد و با توجه به سوابق در صورت وقوع فتنه های احتمالی با عناصر فتنه به مقابله برخواهد خواست یا در سایه تسامح و تساهل نسبت به آن ها بی توجهی خواهد کرد./

ارسال دیدگاه شما