• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • اِلخَميس ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Thursday 28 Mar 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 187958 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۰/۸/۱۵ - 21:29
هیچگونه تسامح و تساهل از مدیران درمسیر ساخت واحد‌های مسکن ملی برای جوانان و اقشار کم‌درآمد همدانی پذیرفته نیست
دکتر حمیدرضا حاجی بابایی:

هیچگونه تسامح و تساهل از مدیران درمسیر ساخت واحد‌های مسکن ملی برای جوانان و اقشار کم‌درآمد همدانی پذیرفته نیست

با پیگیری های دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم شریف همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی و دستور فوری وزیر راه و شهرسازی اقدامات لازم در جهت ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی برای همدانی ها انجام پذیرفت.

نماینده مردم شریف همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته سامانه ثبت نام ملی مسکن برای همدانی‌ها فردا یکشنبه باز می‌شود.
 
به گزارش آفتاب صبح، دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح جامع ملی مسکن در کشور این اقدام در همدان با مشکلاتی مواجه بود که مانع از دسترسی‌ شهروندان عزیز همدانی به سامانه ثبت نام شده بود.
 
این مقام مسئول افزود: با پیگیری های صورت گرفته  و مکاتبه انجام شده با وزیر محترم راه و شهرسازی، مقرر شد که مشکل ثبت نام در همدان مرتفع شود ، تا همشهریان همدانی بدون مانع و مشکلی بتوانند  در سامانه ملی مسکن ثبت نام خود را انجام دهند.
 
وی ادامه داد:  ما در پی این هستیم که در همدان ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان ساخته شود، تا دغدغه‌های اصلی  مانند خانه دار شدن که از موانع جدی بر سر راه ازدواج و تشکیل خانواده است نیز برطرف گردد.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با اشاره به موضوع تصویب طرح جامع هم گفت: از وزیر خواسته‎‌ایم که هر چه سریعتر مشکل طرح جامع حل بشود؛ ما در مورد طرح جامع اعتقادمان بر این است که هر فردی می‌خواهد کار کارشناسی انجام بدهد اشکالی ندارد؛ اما آنچه مهم است تصویب این طرح است، تا بر این اساس بشود ۵۰ هزار نفر مردم مظلوم همدان که در شرایط سخت گرانی ملک و زمین،  بدون مسکن  می‌باشند، خانه‌دار شوند.
 
دکتر حاج بابایی در خاتمه اظهار داشت: هیچگونه تسامح و تساهل از مدیران درمسیر ساخت واحد‌های مسکن ملی برای جوانان و اقشار کم‌درآمد همدانی پذیرفته نیست.

ارسال دیدگاه شما