• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50829 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۹/۲۰ - 12:55
کرمان در صیانت از آزادی، نمونه و الگو برای همه استان هاست
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

کرمان در صیانت از آزادی، نمونه و الگو برای همه استان هاست

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از هماهنگی و اراده استوار مسئولین استان، تاکید کرد: کرمان در صیانت از آزادی، نمونه و الگو برای همه استان هاست.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی مطهری که صبح دوشنبه به منظور سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به استان سفر کرده بود، در صفحه شخصی خود، به دیدارش با مرد روشن بین و آزاده آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اشاره کرده است.
وی در ادامه ضمن ایراد برخی انتقادات از نحوه مدیریت در برگزاری جلسه اش در دانشگاه باهنر، به دیدار خود با استاندار کرمان، معاونین و مشاورین استاندار اشاره کرد و اینگونه نوشت: رزم حسینی استاندار کرمان در این دیدار گزارشی از وضعیت استان و فعالیت های خود ارائه کرد که فعال کردن بخش خصوصی مهمترین بخش این گزارش بود که قرائن نشان می داد که در این حوزه موفق بوده است.
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی از امام جمعه و استاندار کرمان، مدیرکل اطلاعات استان، نیروی انتظامی و دادستان کرمان که هماهنگی و اراده استوار برای برگزاری این جلسه و صیانت از آزادی بیان داشتند، سپاسگزاری نمود و تاکید کرده است که این می تواند نمونه و الگو برای همه استان ها باشد.
مطهری از دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان که رشد اجتماعی و سیاسی خود را نشان دادند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه شما