• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50889 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۱۰/۵ - 12:48
سقوط هواپیمای نظامی روسیه با 91 نفر سرنشین در دریای سیاه
واپیمای نظامی روسیه با 91 نفر سرنشین ناپدید شد

سقوط هواپیمای نظامی روسیه با 91 نفر سرنشین در دریای سیاه

یک منبع آگاه از پیدا شدن لاشه هواپیمای ناپدید شده روسیه در آبهای ساحلی دریای سیاه در سوچی خبر داد کمیته تحقیقات روسیه، تحقیقات کیفری درباره سقوط هواپیما را آغاز کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری ایتارتاس از مسکو گزارش داد وزارت دفاع روسیه اعلام کرد لاشه این هواپیما در یک و نیم کیلومتری سواحل نزدیک سوچی در عمق 50 تا 70 متری پیدا شده است.
قسمت هایی از لاشه این هواپیما نیز در فاصله شش کیلومتری از ساحل دریای سیاه پیدا شده است.هواپیمای نظامی روسیه با 91 نفر سرنشین ناپدید شد
رسانه های روسیه اعلام کردند براساس گزارشهای اولیه، هواپیمای ناپدید شده این کشور، متعلق به وزارت دفاع است و حدود 91 نفر سرنشین داشته است.
  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد هواپیمای مسافربری «توپولوف 154» با 91 سرنشین دقایقی پس از بلندشدن از سوچی و پرواز به سمت لاذقیه سوریه ناپدید شد.
سرنشینان آن 83 نظامی و 8 نفر کادر پرواز بودند.
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع روسیه گزارش داد، هواپیمای ناپدید شده، گروه ارکستر الکساندروف را به سوریه منتقل می کرد.
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد این هواپیما پس از برخاستن از فرودگاه سوچی و طی مسیری به مسافت ده کیلومتر بر فراز آب های روسیه در دریای سیاه از صفحه رادار ناپدید شد.
 منابع روس اعلام کردند هواپیمای توپولوف 154 قدیمی بوده و احتمالا نزدیک منطقه کراسنودار در جنوب روسیه سقوط کرده است.
منابع روسی اعلام کردند سقوط هواپیما به علت نقص فنی یا اشتباه خلبان بوده است.
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تاکید کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جزئیات ناپدید شدن یک فروند هواپیمای این کشور را پیگیری می کند.
 سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هدایت عملیات جستجو و نجات برای یافتن سرنشینان هواپیمای ناپدید شده را برعهده گرفت.
کرملین اعلام کرد سازمان حوادث غیرمترقبه روسیه در تلاش برای یافتن هواپیمای ناپدید شده این کشور است که  به مقصد لاذقیه در پرواز بود.
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از این موضوع مطلع شده است.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این هواپیما گروه ارکستر الکساندروف را به سوریه منتقل می کرد و نه نماینده رسانه جمعی روسیه و نیز شماری از اعضای نیروهای مسلح این کشور در هواپیما حضور داشتند.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس ، یک منبع آگاه از پیدا شدن لاشه هواپیمای ناپدید شده روسیه در آبهای ساحلی دریای سیاه در سوچی خبر داد.
شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد: کمیته تحقیقات روسیه، تحقیقات کیفری درباره هواپیمای روسی را که در دریای سیاه سقوط کرد، آغاز کرد.

ارسال دیدگاه شما