• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
  • اِلأَربِعا ٨ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 17 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50921 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - 10:55
دلیل درگیری پیمان معادی و میرباقری چه بود؟
تعطیلی ماه تی تی به دلیل قهر ابر قهرمان داستان تا اطلاع ثانوی!

دلیل درگیری پیمان معادی و میرباقری چه بود؟

چندی است که به علت برخی اختلاف ها بین پیمان معادی و میرباقری فیلمبرداری سریال «ماه تی تی» متوقف شده است!

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه خبری دیباچه، فیلمبرداری سریال جدید میرباقری که «ماه تی تی» نام دارد متوقف شده است! شنیده ها حاکی از آن است که تولید این سریال پس از 53 روز فیلمبرداری به دلیل برخی اختلاف ها حدود یک ماه است که متوقف شده و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه دارد!

گفته می شود دلیل این اتفاق که در هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس های جنگی بسیار سخت و درحضور عوامل جلوه های ویژه رخ داده، مشاجره ای است که میان پیمان معادی و میرباقری در گرفته است!

طبق شنیده ها ماجرا از این قرار است که پس از برداشت های فراوان که علت آن ضعف بازیگر مقابل پیمان معادی در ایفای نقش عنوان شده است؛ میرباقری عصبانی شده و با ارائه چند پیشنهاد از معادی می خواهد که او را در ارئه بهتر نقش یاری کند اما با وجود تلاش های مکرر معادی و دیگر عوامل؛ میرباقری به نتیجه ایده آل نمی رسد و با دلخوری لوکیشن را ترک می کند و در ادامه پیمان معادی  نیز از بازی در این سریال انصراف می دهد!

حال اینکه چرا تولید این پروژه  تا به امروز از سر گرفته نشده است سوالی است که پاسخ آن را میرباقری و دیگر عوامل سریال می دانند.

سریال «ماه تی تی» که میرباقری طرح آنرا سالها پیش نوشته است داستان خیالی مرزبانی است که در زمان حمله مغول به ایران درگیر اتفاق های مختلفی می شود و در نهایت به  زمان معاصر می آید و با تناقض های رفتاری آدم ها روبرو می شود.

سیاوش طهمورث، لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، حسن پاکدل، علیرضا شجتع نوری، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، مریلا زارعی، مرجانه گلچین، مرضیه برومند، امیر آقایی، تعدادی از بازیگرانی هستند که در سریال «ماه تی تی» ایفای نقش می کنند و دیگر عوامل آن عبارتند از گروه نویسندگان: آزاده محسنی و الهه میرباقری، مدیر فیلمبرداری:حسین جلیلی، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام و طراح بدلکاری و جلوه های میدانی: ارشا اقدسی.

گفتنی است سریال «ماه تی تی» که نسبت به دیگر آثار میرباقری فضای متفاوت تری دارد قرار است برای نمایش در شبکه خانگی تولید شود.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه شما