• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 61478 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۴/۱۳ - 13:28
استفاده ازامکانات باشگاه پیام در تابستان برای تمامی نوجوانان آزاد است
مدیرعامل باشگاه پیام در نشست خبری

استفاده ازامکانات باشگاه پیام در تابستان برای تمامی نوجوانان آزاد است

برنامه های تابستانی باشگاه شامل رشته های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، شنا، فوتبال، فوتسال، کاراته ، تکواندو و اسکیت و ... است و علاقمندان می توانند با مراجعه و ثبت نام از آنها استفاده کنند.

 بمناسبت پنجاهمین سال تاسیس این باشگاه، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به بیان فعالیت ها و برنامه های این باشگاه پرداخت.

به گزارش آفتاب صبح، حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیام در این نشست خبری گفت: بمناسبت پنجاهمین سال تاسیس باشگاه طی روزهای آینده با برگزاری جشن و همچنین مسابقاتی، این سالگرد را گرامی خواهیم داشت. مسابقه فوتسال چند جانبه و گشایش چندین مرکز بازسازی شده ازجمله برنامه هایی است که در حال تدارک برای انجام  آن ها می باشیم.

وی در ادامه به مسئولیت ها و فعالیت های باشگاه پیام پرداخت و گفت : یکی از مسوولیت های مهم باشگاه پیام کمک به گسترش وتوسعه فعالیت های ورزشی وفرهنگی درکشوراست. در این باشگاه با توجه به قرارداشتن درفصل تابستان وتعطیلی مدارس سعی می کنیم تا خدمات خاصی به دانش اموزان و نوجوانان و همچنین خانواده ها وبویژه خانواده بزرگ مخابرات و وزارتخانه داشته باشیم.
این مسئول ادامه داد: باشگاه پیام در رشته های فوتسال،فوتبال،اسکیت، کاراته، تکواندو ، شنا، تنیس و تنیس روی میز، هندبال، بدمینتون، بدنسازی معلولین، صخره نوردی، والیبال نشسته، بوچیا، ورزش باستانی و.. به فعالیت می پردازد.سال گذشته با اجرای سه طرح مهم ایجاد سکو برای تماشاگران زمین فوتبال، ساخت ساختمان اداری زمین فوتبال و مسقف کردن زمین تنیس، عملا این مجموعه به یک مجموعه کامل و حرفه ای از این نظر تبدیل شد.

وی اضافه کرد: این باشگاه با بازسازی کامل تاسیسات و سالن های ورزشی به امکانات زیاد وکاملی مجهز شده که برخی از آنها در کشور کم نظیر است. این امکانات درخدمت شهروندان و علاقمندان است تا از آن بهره ببرند.

عباسی درباره همکاری این باشگاه با مراکز ورزشی و فرهنگی دیگر سازمان ها و نهادها گفت : ما قراردادی باشرکت ها و مراکز تربیت بدنی دیگر سازمان ها و نهادها در شهرهای مختلف امضا کرده ایم تا خانواده بزرگ کارکنان در هر جای ایران بتوانند از این امکانات استفاده کنند و از ورزش هایی مثل سوارکاری، پینت بال ، دهکده آبی و .. در مراکز دیگر استفاده کنند. کارت هایی برای آنان صادر شده است و براحتی از امکانات دیگر نهادهای طرف قرارداد بهره مند می شوند.

وی در باره برنامه های تابستانی باشگاه گفت: برنامه های تابستانی باشگاه شامل رشته های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، شنا، فوتبال، فوتسال، کاراته ، تکواندو و اسکیت و ... است و علاقمندان می توانند با مراجعه و ثبت نام از آنها استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه پیام با بیان اینکه برنامه های فرهنگی وهنری مثل خطاطی، نقاشی وقرآن نیز در باشگاه برای علاقمندان اجرا می شود در باره المپیاد تابستانی ورزش کارکنان گفت: المپیاد ورزشی کارکنان بصورت یک سال درمیان و یک سال برای آقایان و یک سال نیز برای خانم ها برگزار می شود که تاکنون در دوران مدیریت اینجانب چهار المپیاد برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه استفاده از امکانات باشگاه پیام برای عموم آزاد است، ادامه داد: ما امسال افزایش قیمت شهریه نداشته ایم و همه شهروندان می توانند با شهریه سال گذشته از امکانات این باشگاه بهره مند شوند.

عباسی درباره حضور تیم های باشگاه پیام درلیگ های مختلف کشوری گفت: مسولان با توجه به هزینه بالای تیمداری در لیگ ها تصمیم گرفتند که این هزینه ها را در زمینه زیرسازی و گسترش و توسعه امکانات باشگاه انجام دهند والحمدالله در این زمینه نیز سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته است. البته تیم های باشگاه پیام در لیگ های کارگران حضور دارند.
وی بابیان اینکه هرگونه سرمایه گذاری درحوزه های ورزشی سرمایه گذاری برای نسل جوان وبهسازی و بازسازی آنان برای اینده کشوراست، ادامه داد: باشگاه پیام حدود 140هزار عضو دارد وسعی می کند تا همچنان امکانات خود را توسعه داده و بتواند افراد بیشتری را جذب کند.

به گفته وی باشگاه پیام با توجه به امکانات زیادی که دارد در رشته هایی که بتواند میزبانی مسابقات مهم آسیایی و بین المللی را برای کمک به ورزش کشور برعهده می گیرد و قصد دارد تا در زمینه آموزش فوتبال و کارهای پایه ای مدرسه فوتبال راه اندازی کند. در همین ارتباط تماس هایی با باشگاههای در ایتالیا و اسپانیا گرفته شده است و مدرسان این باشگاهها بعد از مشاهده امکانات باشگاه پیام، آن را عالی توصیف کرده و آماده همکاری هستند. انتظار می رود این همکاری بعد از بررسی ها و مذاکرات لازم در آینده انجام شود.

بنا براین گزارش، باشگاه موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام طی روزهای آینده پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را با برگزاری مراسم ها ومسابقاتی جشن خواهد گرفت. این باشگاه در سال 1343 با فعالیت یک استخر آغاز بکار کرد، اما در سال 1346 با تصویب اساسنامه به ثبت رسید و اینک در سال 1396 پنجاهمین سال فعالیت خود را پشت سرمی گذارد.
باشگاه پیام که اکنون با مدیریت حمید عباسی اداره می شود، در حالی پنجاهمین سال خود را جشن خواهد گرفت که با گسترش و بازسازی امکانات رفاهی و ورزشی خود در قلب تهران در حال تبدیل شدن به یک مرکز مهم ورزشی این شهرشلوغ بویژه در ابعاد ورزش همگانی برای خانواده ها و نوجوانان و جوانان می باشد.

ارسال دیدگاه شما