• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Tuesday 23 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73347 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۴ - 08:46
طبق قانون اساسی از حقوق اقلیت‌ها به ویژه زرتشتیان  دفاع خواهم کرد
استاندار جدید یزد:

طبق قانون اساسی از حقوق اقلیت‌ها به ویژه زرتشتیان دفاع خواهم کرد

محمود زمانی قمی استاندار جدید یزد در آیین معارفه‌اش گفت: از حقوق همه شهروندان گرامی و اقلیت‌های به ویژه زرتشتیان عزیز آن‌گونه که در قانون اساسی آمده دفاع خواهم کرد

محمود زمانی قمی در آیین معارفه خود با اشاره به شناخته شده بودن گرایش سیاسی خود، گفت: بنده یک مدیر سیاسی هستم ولی فعال سیاسی نیستم لذا تمام گروه‌ها، احزاب  و تشکل‌ها باید با این رویکرد با من گفت‌وگو کنند.

 

وی ادامه داد: من آمده‌ام تا سیاست‌های دولت تدبیر و امید را پیاده کنم به سبکی که وزیر کشور نیز به آن اشاره کردند.

 

وی ضمن تشکر از همه استاندارانی که بعد از انقلاب برای ارتقای استان یزد کوشیده‌اند، گفت: مسیر آنان را ادامه خواهم داد.

 

زمانی قمی از همه مدیران دولت و خانوده دولت خواست تا به خانوده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز و همچنین ایتام رسیدگی و حمایت لازم را داشته باشند.

 

وی گفت: همه تلاش خود را برای رفاه گروه‌ها، شخصیت‌ها و موثرین در استان اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب مقدور خواهم داشت و توسعه نهادهای مدنی و تشکل‌های غیردولتی را به همان روشی که وزیر کشور مطرح کرده اجرا خواهم کرد.

 

وی عنوان کرد: سعی خواهم کرد دچار افراط و تفریط نشوم و قطعاً منزلت و مکانت روحانیت به ویژه آیت الله ناصری به عنوان  محور وحدت و صمیمیت کانون توجه دولت خواهد بود.

 

زمانی قمی بیان کرد: از حقوق همه شهروندان گرامی و اقلیت‌های به ویژه زرتشتیان عزیز آن‌گونه که در قانون اساسی آمده دفاع خواهم کرد .

 

به گفته وی، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، توسعه گردشگری صیانت از واحدهای تولیدی و پرداختن به مشکلات آنان در دستور مدیریت استان خواهد بود.

 

وی هم‌چنین به توسعه اقتصاد دانش بنیان و نزدیک کردن دانشگاه‌ها به صنعت به عنوان دیگر برنامه‌های خود اشاره کرد و در خصوص پیگیری انتقال آب به استان با همکاری مسئولان و نمایندگان استان قول مساعد داد.

 

استاندار جدید یزد در پایان نیز تحرک بخشیدن به همه دستگاه‌های اجرایی استان برای پیگیری اهداف و برنامه‌های استان را مورد تاکید قرار داد.

 


 

ارسال دیدگاه شما