• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73366 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۴ - 09:44
هرچه برای‌تان می‌نویسم شرح محرومیت است/ ما را ببیند!
نامه رئیس شورای شهر یک روستا به استاندار مرکزی

هرچه برای‌تان می‌نویسم شرح محرومیت است/ ما را ببیند!

رئیس شورای اسلامی روستای قزلجه از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی وقتی نتوانست صدایش را به طور مستقیم به گوش استاندار برساند دست به دامن رسانه‌ها شد.

رئیس شورای اسلامی روستای قزلجه از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی وقتی نتوانست صدایش را به طور مستقیم به گوش استاندار برساند دست به دامن رسانه‌ها شد.                 

به گزارش آفتاب صبح، محمدخضری رئیس شورای اسلامی روستای قزلجه در تماس با تحریریه آفتاب صبح وقتی متوجه شد این سایت خبری- تحلیلی بخشی را مختص اخبار مربوط به استانداران کشور دارد، نامه‌ای که خطاب به سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نوشته بود را جهت انعکاس در اختیار خبرنگار آفتاب صبح قرار داد که متن ان در ادامه می‌آید.

برادر ارجمند جناب آقای آقازاده
استاندار محترم استان مرکزی

با سلام واحترام آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان در دستگاه‌های اجرایی احتراما به استحضار میرساند این چند سطر مرقومه داستان زندگی اهالی روستای قزلجه،از توابع بخش رودبار شهرستان تفرش میباشد که امید است با بذل عنایت حضرتعالی و نظر مساعد سایر مسئولین استانی و شهرستانی و توجهات حضرتعالی به این سکنه،زمینه باقیات صالحاتی برای شما باشد. اما غرض از تسطیر این کلمات با توجه به کمبود بودجه در سالهای اخیر و تبعیض های ناروا و پیگیر نبودن مسئولین محترم در ادوار گذشته که منجر به از بین رفتن عدالت و ضایع شدن حقوق اهالی روستای قزلجه شده است نظر جنابعالی را جهت احیا حقوق و برپایی عدالت به نکات زیر جلب مینمایم لذا انتظار می‌رود مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

جناب آقای استاندار محضر حضرتعالی معروضیم روستای قزلجه بعنوان پرجمعیت ترین روستای شهرستان تفرش به رغم برخورداری از منابع طبیعی با یک مشکل حاد و اساسی رنج میبرد که انتظار میرود با سیاست گذاری و برنامه ریزی به هنگام و تخصیص منابع مالی بسمت آبادانی رهنمون شود که مشکل مذکور نداشتن سد استاندارد برای مهار آبهای جاری میباشد واینکه اولین روستا در مسیر آبریز از کوههای مجاور به فاصله حدودا ده کیلومتری میباشد که همین امر ریشه دومین معضل، بیکاری جوانان بخصوص تحصیل‌کردگان و مشکلات دیگر زیر ساختی و زیر بنایی مردم شریف این خطه را با نگرانی هایی مواجه ساخته است.

علیرغم اینکه بارها دردل مردم از نبود سد و یا چاه عمیق و مشکلات کشاورزی بواسطه نبود آب به گوش مسئولین محترم منعکس شده متاسفانه اقدام لازم صورت نگرفته است.
جناب آقای استاندار آیا چنین روستایی حق برخورداری از یک سد یا چاه عمیق ندارد چرا که محصولات باغی در این منطقه بلا شک میتواند تامین کننده بخشی از نیازهای شهرستان و حتی استان باشد .بگذاریم و بگذریم که هر چه هست شرح محرومیت است. محرومیتی که شاید حضرتعالی برآن واقف نباشید و این نوشته ها فقط از باب یاد آوری میباشد.

لذا خواهش و استدعای بسیار عاجزانه اهالی روستا از حضرتعالی و دیگر مسئولین عزیز استانی و شهرستانی اینست که در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای اختصاص بودجه احداث سدی شاخص یا دادن مجوز حفر چاه عمیق برای روستای قزلجه اتخاذ نمایید و زمینه ی اعزام کارشناسانی از طرف حضرتعالی به این روستا فراهم آید تا بازدید میدانی و ارائه گزارش ماموریت، شما از وضعیت روستا بیشتر و بهتر مطلع شوید.

شما نقطه عطفی و شروع مبارک وتازه ای بر این مشکلات باشید،امید است با تلاش مجدانه حضرتعالی که مسلما مرضی رضای حق تعالی نیز هست،شاهد استیفای حقوق اهالی این روستا باشیم.
                                               
محمدخضری- ریاست شورای اسلامی روستای قزلجه

ارسال دیدگاه شما