• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73419 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۶ - 08:26
واگذاری 100 اختیار به استانداران
وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران مطرح کرد:

واگذاری 100 اختیار به استانداران

وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران گفت: دولت 100 اختیار را به استانداران واگذار کرده است، باید استان‌ها را به هسته اصلی توسعه و امنیت پایدار تبدیل کنیم، نقش استانداران در این زمینه موثر است و استاندار باید همواره به دنبال رفع مشکلات مردم باشد.

وی گفت: به‌دنبال فضای امن صیانت‌شده سیاسی هستیم و مردم باید به‌گونه‌ای مدیریت و هدایت شوند که بینش سیاسی آنها بالا برود.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید مازندران اظهار کرد: رحمانی‌فضلی بیان کرد: باید اقدامات فوری و لازم و ضروری که باید در این سال‌ها می‌شد تا حدودی صورت گرفت؛ از نظر خدمات جزو کشورهای خوب در منطقه هستیم، اما استانی مثل مازندران می تواند در هر شرایط عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: استاندار جدید مازندران باید در امتداد مسیر استاندار قبل باشد و کارهای ابتکاری و خلاقانه را نیز انجام دهد، استانداران ما باید معتدل باشند، زیرا مقابل اعتدال افراط است و باید با مشی اعتدال با هر نوع بینشی که هستند برای مردم کار کنند.

وزیر کشور گفت: محور کار استانداران در استان‌ها اول قانون و پس از آن منافع مردم و امنیت است، مشارکت دلی و اقناعی نیز اهمیت دارد زیرا حتی اگر امکانات نباشد از این شاخصه‌ها می‌توان کمک گرفت، باید جریان‌بازی، خط‌بازی و منافع فردی را کنار بگذاریم و به منافع مردم بپردازیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه دولت خود را موظف به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می‌داند، افزود: بودجه‌ریزی و نظام اداری فعلی باید به سمت تغییر برود و باید بدانیم اقتصاد فعلی تا چه اندازه مردمی شده است؛ 320 هزار میلیارد تومان بودجه‌ای است که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است و از این تعداد، 120 هزار میلیارد تومان در بحث یارانه بوده است.

ارسال دیدگاه شما