• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١١ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 20 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 83916 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۱۹ - 11:41
ساختار اداری کشور زمینه شکل‌گیری فساد را فراهم می‌کند
خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی :

ساختار اداری کشور زمینه شکل‌گیری فساد را فراهم می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی، شفافیت در نظام اداری را عامل مهمی در پیشگیری از جرایم و مفاسد اداری دانست و بر عملیاتی شدن کامل کارت هوشمند ملی به‌عنوان یکی از گام‌های تحقق این موضوع تأکید کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل ایسنا، «مجید خدابخش» در جلسه بررسی برطرف کردن موانع تولید و اشتغال آذربایجان‌شرقی که در شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی شهید سلیمی در زمینی به مساحت بیش از ۵۵۰ هکتار و با ۶۵۰ واحد تولیدی برای ۳۰ هزار نفر اشتغال فراهم کرده که فرصت بسیار ارزشمندی برای تولید و اشتغال است، ضرورت دارد موانع واحدهای مستقر در این شهرک را رفع کنیم.

وی با بیان این‌که لوازم آرایشی و بهداشتی باید یکی از محورهای تولید و اشتغال تعریف شود، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که صنعت آرایشی و بهداشتی ارزش افزوده بالایی دارد و باتوجه به این‌که لوازم آرایشی موجود در بازار وارداتی است، باید اهتمام ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری و تولید در این صنعت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بهره‌وری و صرفه‌جویی در کشور حائز اهمیت است، اضافه کرد: موضوع صرفه‌جویی با نصیحت حل نمی‌شود، بلکه باید ساختار مصرف آب، برق و منابع آن در استان به‌منظور افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف صنایع اصلاح شود.

وی با اشاره به افزایش تعرفه صادرات کالاهای ایرانی به عراق، یادآور شد: افزایش تعرفه صادرات محصولات ایرانی منطقی نیست و باید با دیپلماسی این مشکل برطرف شود.

ارسال دیدگاه شما