• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • اِلخَميس ٩ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 18 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84063 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۲۷ - 11:24
حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : حمایت از بخش تولید و کمک به رونق اقتصادی از مهم ترین اهداف سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی محمد احمدی در دیدار مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی ، توجه ویژه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را از اولویت های مهم این سازمان دانست و افزود : حمایت از بخش های تولیدی ، کمک به رونق اقتصادی و توانمندسازی خانوارها از مهم ترین اهداف سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود و انتظار داریم این اهداف در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

  وی کهگیلویه وبویراحمد را از استان های کمتر برخوردار برشمرد و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به اقشار کم درآمد این استان شد .

 در این دیدار که مدیران بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و وبویر احمد نیز حضور داشتند، دکتر رضا امینی،مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی، پیام مدیرعامل این سازمان را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد .

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیام خود آورده است : سازمان تامین اجتماعی که خدمت گزار بیش از نیمی از آحاد کشور و جامعه بزرگ و شریف بیمه شدگان ، بازنشستگان، مستمری بگیران ، کارفرمایان و کارآفرینان است ، آمادگی خود را برای تداوم حرکت در سالی که حسب فرمایشات مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، اعلام می دارد .

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این دیدار گفت: هم اکنون سه میلیون خانوار مستمری بگیر زیر پوشش این سازمان هستند و یک هزار و ٢٠٠ واحد بیمه ای و درمانی خدمات مورد نیاز را به آنان ارایه می کنند .

    وی افزود: برای ١٢ هزار خانوار مستمری بگیر زیر پوشش در استان کهگیلویه وبویراحمد، ماهانه ٢٦٠ میلیارد ریال هزینه می شود.

    دکتر امینی اظهار داشت : تلاش می کنیم تا نحوه خدمات رسانی به افراد تحت پوشش این سازمان را در استان ارتقاء بخشیم .

همچنین،مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل تامین اجتماعی این استان و شعبه تامین اجتماعی یاسوج بازدید کرد .  دکتر رضا امینی در نشستی با مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی این استان در محل اداره کل تامین اجتماعی در جریان وضعیت موجود تامین اجتماعی در استان و مسایل و مشکلات مربوط قرار گرفت و سپس از واحد های مختلف اداره کل  و شعبه یاسوج بازدید کرد .

در جریان  بازدید از شعبه تامین اجتماعی یاسوج که مدیرکل تامین اجتماعی استان و رییس شعبه نیز حضور داشتند ، کارکنان شعبه مسایل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را طرح  و پیشنهادهایی را نیز در جهت روان سازی امور و افزایش رضایت مندی بیمه شدگان ارایه کردند و مشاور مدیرعامل نیز اعلام کرد نسبت به پی گیری آنها اقدام خواهد کرد .

    مشاور مدیرعامل و مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی هم چنین به همراه مدیرکل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد از بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج بازدید کرد .

حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی است

 

 

ارسال دیدگاه شما