• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 24 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84121 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۲۹ - 12:33
خدمات نیکبخت در همدان ماندگار و فراموش ناشدنی
فضا سازی علیه استاندار مغرضانه و به ضرر استان است

خدمات نیکبخت در همدان ماندگار و فراموش ناشدنی

این روزها در فضای مجازی مطالب و شایعاتی بر علیه نیکبخت استاندار سختکوش دیار الوند مطرح می شود که به طور واضح مشخص است برای بهم زدن فضای استان در جهت منافع برخی افراد است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از تیتربرتر - محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در آبان ماه 92 سکان هدایت استان همدان را بدست گرفت و در آن روزها همدان درگیر مسائل و مشکلات متعددی بود که اگر قرار بر رعایت انصاف باشد نیکبخت از همان روزهای اول با شعار همت همگانی برای توسعه استان از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

رفت و آمدهای متعدد نیکبخت به تهران و بیان مشکلات استان در جلسات متعدد، به سامان رساندن پروژه های مختلف استان که در وضعیت نامعلومی به سر می بردند، ارتباط مناسب با رسانه ها و حمایت بی دریغ از اهالی رسانه، ارتباط مناسب مردمی، و پیگیری شبانه روزی از جمله شاخصه هایی است که می توان برای سکاندار دیار الوند برشمرد.

با همه این تفاسیر اما برخی افراد تنگ نظر و مغرض از زمان انتخابات ریاست جمهوری کمر بسته اند که به هر شکل و روش ممکن که بعضا رعایت اخلاق هم در آن نمی شود برای این مدیر پرتلاش و پیگیر همدان حاشیه ایجاد کنند.

همدانی ها چه نیکبخت در همدان بماند و چه برود هیچگاه از خاطرشان فراموش نمی شود که صدای سوت قطار به همت و با تلاش و پیگیری شبانه روزی نیکبخت در همدان به صدا درآمد و آزادراه همدان – ساوه نتیجه رفت و آمدهای بی شمار این مدیر به پایتخت بود.

نیکبخت بارها در موارد مختلف نشان داده است که پای این استان و مردمش ایستاده است. عموم مردم همدان به خاطر دارند که در بحث مالیات استاندار همدان در کنارشان ایستاد؛ اهالی هنر تلاش های نیکبخت را در بحث جشنواره های مختلف از یاد نخواهند برد و اهالی رسانه نیز حمایتهای بی دریغ نیکبخت و خاطره خوش سفرهای به کیش و مشهد را همواره در خاطر خواهند داشت.

احزاب و سمن ها و جوانان و روستاییان و بانوان نیز تلا شهای نیکبخت را در حوزه های مختلف مرتبط با خود دیده اند و امروز این بی انصافی تمام است که با وجود همه این تلاش ها فضایی ایجاد شود که از پایتخت تاریخ و تمدن چهره ای نامناسب در فضای مجازی شناسانده شود.

نیکبخت از ابتدای حضور در همدان بارها و بارها خود را متعلق به همدان دانسته و در موارد متعدد نیز این مهم را ثابت کرده است که برای رشد و توسعه همدان از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

تعامل استاندار با مجمع نمایندگان استان فقط به دلیل همدلی و همان شعار همت همگانی برای توسعه است اما گویا برخی تلاش دارند با ایجاد فضای سیاه مردم را از تلاشهای شبانه روزی استاندار مایوس کنند.

اقلیتی که امروز در فضای مجازی دست به تخریب استاندار همدان زده در نهایت خواهد دید که در اذهان مردم کدام کار و چه چهره ای به یادگار خواهد ماند.

جناب استاندار شما مدیری فهیم و پر تلاش هستید و ما می دانیم که قطعا اقدام سخیفانه برخی افراد را به واسطه نام بلند همدان نادیده می گیرید و همچنان به تلاش برای رشد و توسعه دیار الوند ادامه خواهید داد.

در این مسیر ایمان داشته باشید که اول خداوند و سپس مردم همراه شما هستند و همواره قدردان تلاشها و زحمات شما.  

 

 

ارسال دیدگاه شما