• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Friday 19 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84196 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۵ - 11:30
افشاگری بی سابقه نماینده مجلس علیه حسین هدایتی
1372 میلیارد بدهی به یک بانک و آزادی از زندان با 800 میلیارد وثیقه

افشاگری بی سابقه نماینده مجلس علیه حسین هدایتی

نماینده مجلس شورای اسلامی از بدهی 1372 میلیارد تومانی حسین هدایتی به بانک سرمایه و آزادی از زندان با وثیقه 800 میلیارد تومانی خبر داد.

محمد حسن‌نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 در مورد بحث  حضور افراد سرمایه‌دار و اتفاقات مبهم مالی در فوتبال مسائلی را عنوان کرد.

به گزارش آفتاب صبح، وی اعلام کرد شرکت وابسته به یک فرد مشهور در فوتبال به نام «ح.ه» فقط در بانک سرمایه مبلغ 1372 میلیارد تومان بدهی دارد.

به دنبال اعلام این ادعا حسین هدایتی با برنامه 90 تماس گرفت و عنوان کرد صحبت های حسن نژاد کذب است و به همین دلیل از او شکایت می کند. وی تاکید کرد 10 سال است دسته چک و هیچ معوقه بانکی در حال حاضر ندارد.

دقایقی بعد حسن نژاد دوباره روی خط برنامه رفت و گفت: هدایتی کتبا اعلام کرده بدهی 5 شرکت برعهده او است و به دلیل عدم پرداخت معوقات او، پول سهامداران پرداخت می‌شود؛ آقای هدایتی بازداشت شده و با 800 میلیارد تومان وثیقه بیرون آمده است؛ ایشان(هدایتی) اگر دلش به حال ورزش می‌سوخت، باشگاه استیل‌آذین را آباد می‌کرد و نه اینکه پرسپولیس را به خاک سیاه بنشاند تا رییس جمهور ایران مجبور شود برای پرونده طارمی به رییس جمهور ترکیه رو بیاندازد تا این مسئله را حل کند.

ارسال دیدگاه شما