• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 25 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84450 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - 10:29
اهتمام جدی نفت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه
مدير منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان عنوان كرد :

اهتمام جدی نفت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه

مدير منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از اهتمام جدي اين شركت به گسترش فرهنگ ورزش در سطح جامعه خبر داد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهران نصيريان دوست با اعلام اين خبر اظهار داشت : هم اكنون بيش از 6200 نفر در رشته ها و تيم هاي مختلف ورزشي اين شركت فعاليت مي كنند كه بيشتر آنها را شهروندان و افراد غيرشركتي تشكيل مي دهند .

وي با بيان اينكه هم اكنون 28 رشته ي فعال ورزشي در اين شركت وجود دارد افزود : از اين تعداد ، آقايان در 17 رشته ورزشي و بانوان نيز در 11 رشته ورزشي فعاليت مي نمايند .

وي تصريح كرد : اين فعاليت ها در رده هاي سني مختلف از نونهالان تا بزرگسالان و رشته هاي مختلف ورزش همگاني و قهرماني و حضور در ليگ هاي مختلف استاني ، منطقه اي و كشوري انجام مي شود .

نصيريان دوست ادامه داد : با توجه به تأكيد مهندس عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و مهندس ناصري مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در خصوص گسترش فرهنگ ورزش و ترويج روحيه نشاط و شادابي در سطح جامعه و همچنين عمل به مسئوليت هاي اجتماعي عموم شهروندان مي توانند از سالن ها ، اماكن و تجهيزات ورزشي اين شركت استفاده نمايند .


اين مقام مسئول در حوزه ي منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در خصوص حمايت از ساير تيم هاي غيرنفتي نيز اظهار داشت : در چارچوب خط مشي عنوان شده ، در مواردي كه به عمليات توليد و فعاليت هاي صنعتي اين شركت خللي وارد نكند از تيم هاي غيرشركتي نيز با واگذاري سرويس هاي رفت و برگشت درون استاني – زمين تمرين و مسابقه – تجهيزات اماني و غيره حمايت كامل داشته و خواهيم داشت تا همه با هم بتوانيم در خصوص جذب نوجوانان و جوانان بسمت ورزش كه موجب نشاط و شادابي جامعه و پرهيز از انحرافات مي گردد نقشي موثر و مفيد ايفا نماييم .

نگارش و انتشار خبر : دانوش صالحي 

ارسال دیدگاه شما