• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 24 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94817 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - 18:12
همچنان هستم!
استاندار همدان :

همچنان هستم!

محمد ناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان بر ابقای خود در کسوت استانداری همدان تا پایان دولت دوازدهم صحًه گذاشت و با قطعیت اعلام کرد : همچنان هستم....!

میزنقد - آفتاب صبح  - پرویز محمدی

محمد ناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان بر ابقای خود در کسوت استانداری همدان تا پایان دولت دوازدهم  صحًه گذاشت و با قطعیت اعلام کرد : همچنان هستم....!
وی با رد خبرهایی که  رفتن او را از استان همدان شایع می کنند تاکید کرد استانداری که بنا بر رفتن‌اش باشد نمی تواند معاون خود را عوض و یا فرامانداران را  جابجا کند.
نیکبخت طرح شایعات رفتن‌اش از استان همدان را محصول جوسازی  تعداد محدودی از نیروهای اصلاح طلب دانست و افزود تصمیم دولتمردان در مرکز بر ادامه ی خدمت من در استان است و انتشار این اخبار و مخالفت ها تاثیری در اراده ی دولت نخواهد داشت.
نیکبخت افزود در استان همدان در سایه تعاملی که بین جناح های مختلف وجود دارد دستاوردهای مهمی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد بدست آمده به گونه ای که استان در بسیاری از شاخص ها در ردیف های اول تا سوم کشور قرار دارد .
به گفته ی وی در دهه فجر امسال بالغ بر هزار پروژه عمرانی با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود که این طرح ها برای بیش از ۲۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال می کند.
به گفته نیکبخت سال آینده استان همدان شاهد دو رویداد مهم گردشگری خواهد بود که در تیر ماه مقامات گردشگری کشورهای آسیایی و آبان ماه بیش از ۱۸۰ کشور میهمان استان همدان هستند.

ارسال دیدگاه شما